مشاوره جنسی رایگان

مشکلات و مسائل جنسی خود را از طریق قسمت تماس با مامطرح نمایید

مشاوره جنسی رایگان

مشکلات و مسائل جنسی خود را از طریق قسمت تماس با مامطرح نمایید

#76

سلام خوبین خسته نباشی

من پسری 28 ساله هنوز نتونستم ازدواج کنم. نمیتونم جلو شهوتمو بگیرم همش باید خودمو ارضا کنم حداقل ماهی دو بار. هر موقع که میخوام خودمو ارضا کنم دست به نوک سینه هام میزنم و یه حس خوبی پیدا میکنم. بعدش حالم گرفته میشه چون خودمو تنها میبینم. خیلی برام سخته موقعیت ازدواجم ندارم پول میخواد که ندارم. خیلی برام سخته چیکار کنم. هر موقع که به نوک سینه هام دست میزنم شهوتی میشم نمیتونمم این کارو نکنم. راه چاره چیه؟ ممنون از کمکتون. منتظرتون هستم.


تقریبا راهی برای فرار از شهوت وجود ندارد. لذت جنسی یکی از نیازهای ذاتی انسان است. سرکوب آن هم توصیه نمی شود. اما برای کنترل راحتتر آن بهتر است ورزش کنید و خود را در موقعیت تحریک قرار ندهید. سعی کنید تنها نمانید.

نظرات 1 + ارسال نظر
دوست چهارشنبه 4 فروردین‌ماه سال 1389 ساعت 02:00 ب.ظ

...
...
...
...
...
...
rasti ein nazaram khosusi bashe nazarinesh mersi


چون خواسته اید نظرتان خصوصی باشد، متن نظر را حذف کرده و جواب شما را به ایمیلتان ارسال کردیم.

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد