مشاوره جنسی رایگان

مشکلات و مسائل جنسی خود را از طریق قسمت تماس با مامطرح نمایید

مشاوره جنسی رایگان

مشکلات و مسائل جنسی خود را از طریق قسمت تماس با مامطرح نمایید

#80

با سلام و تشکر فراوان از سایت خوبتان
دختری ۲۴ ساله هستم مدتی است که نامزد کردم ولی متاسفانه تا به حال به ارگاسم نرسیدم  ناگفته نماند نامزدم هرکاری برای ارضاء من می کنه از تمام حالات و حرکات او لذت می برم بیچاره خیلی سعی میکنه منو ارضا کنه حتی برای تحریک من از زبان و دهانش هم استفاده می کنه اونم به مدت طولانی خیلی خوشم میاد ولی ارضا نمیشم.متاسفانه خودارضایی هم دارم و با این کار کامل ارضا میشم.ازاین که با نامزدم ارضا نمیشم خیلی ناراحتم.خیلی دوستش دارم ولی اون فکر میکنه علت اینکه ارضا نمیشم اینه که دوستش ندارم.خودم فکر میکنم چون هنوز باکره هستم و دخول صورت نگرفته  اینطوره.نظر شما چیه؟خواهش میکنم کمکم کنید


عموما ارگاسم با دخول بدست نمی آید. به او کمک کنید تا کلیتوریس را پیدا کند و با تحریک آن بوسیله زبان و انگشت شما را به ارگاسم برساند. البته این کار باید پس از تحریک اولیه سایر نقاط بدن انجام شود. وقتی به ارگاسم نمی رسید ناراحتی از خود نشان ندهید تا فکر نکند برای شما کم گذاشته و دوستش ندارید. او را دلداری دهید و بگویید کم کم راه آن را به کمک هم پیدا خواهید کرد. ضمنا در دوران باکره گی رسیدن به ارگاسم بیشتر طول می کشد چون تحریک همزمان کلیتوریس و مهبل وجود ندارد. اما تحریک همزمان کلیتوریس و مقعد  و نیز نوک سینه ها می تواند رسیدن به ارگاسم را تسریع کند.

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد