مشاوره جنسی رایگان

مشکلات و مسائل جنسی خود را از طریق قسمت تماس با مامطرح نمایید

مشاوره جنسی رایگان

مشکلات و مسائل جنسی خود را از طریق قسمت تماس با مامطرح نمایید

#82

پسری هستم 24 ساله
چند ساله که خود ارضایی می کنم اویل هر روز وبعضی روز ها هم چند بار ولی  الان هفته ای 3  -4 بار انجام می دهم خیلی اذیت می شوم هر کاری می کنم نمی توانم  ترک کنم  و  تاچند سال دیگر هم نمی توانم ازدواج کنم چطور می توانم آن را ترک کنم.
در ضمن کنار داخل بیضه ها یم کمی باده کرده انگار یک چیزی در کناراش در آمده و به دکتر هام رو م نمشه بگم علت این چه می تواند باشد. و نمی دانم چرا به همجنس های خودم علاقه بیشتری دارم تا به دختر. ممنون میشوم راهنمایی کنید.


شما در خودارضایی افراط کرده اید. ابتدا باید تعداد دفعات آن را کاهش دهید. سعی کنید اراده قوی داشته باشید و خود را در معرض فرصت مناسب برای این کار قرار ندهید. هر وقت احساس کردید می خواهید شروع کنید، قبل از قوی شدن احساس آن، سعی کنید محیط خود را تغییر داده و در محلهای شلوغ قدم بزنید یا به موضوعات کاری فکر کنید. در مورد بیضه ها اگر احساس می کنید مشکل جدی دارند حتما به پزشک مراجعه کنید. خجالت هم ندارد. این مسائل برای پزشکها کامل عادی است. در مورد همجنسگرایی باید بر روی فکر و ذهن خود کمی کار کنید. بعضی از ذهن ها چنین تمایلاتی دارند که تا حدودی ناشی از نوع زندگی در دوران کودکی است.

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد