مشاوره جنسی رایگان

مشکلات و مسائل جنسی خود را از طریق قسمت تماس با مامطرح نمایید

مشاوره جنسی رایگان

مشکلات و مسائل جنسی خود را از طریق قسمت تماس با مامطرح نمایید

#85

سلام
مرسی از اینکه یه همچین فضایی رو ایجاد کردین.
من مدتی هست که در ناحیه ی بیضه احساس خارش شدید میکنم. البته همیشه نه. و گاها انقدر شدید میخوارونم که پوست پوست میشه و حتی خونم میاد. 2سوال دارم.
1- باید چیکار کنم؟
2- آ یا ممکنه دلیلش روابط جنسی باشه؟ البته من همیشه بهداشت رو رعایت کردم.


به دکتر مراجعه کنید. سلامتی خود را فدای کم رویی نکنید. اگر الان اقدام نکنید ممکن است بعدها جلوی دکترهای زیادی لخت شوید بدون آنکه سلامتی خود را بدست بیاورید (این مورد را بصورت کلی در مورد دکتر نرفتن آقایان گفتم). اگر بهداشت را رعایت کنید روابط جنسی مشکلی ایجاد نخواهند کرد. البته رعایت بهداشت توسط طرف مقابل هم مهم است.

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد