مشاوره جنسی رایگان

مشکلات و مسائل جنسی خود را از طریق قسمت تماس با مامطرح نمایید

مشاوره جنسی رایگان

مشکلات و مسائل جنسی خود را از طریق قسمت تماس با مامطرح نمایید

#190

حدود ۴۲ روز هست که عروسی کردم منتها به خاطر مشکلاتی که با شوهرم دارم هنوز شب زفاف نداشته ام پیش هم می خوابیم اون ارضا میشه  ولی هنوز پرده ام باز نشده با شوهرم در این مورد صحبت کردم میگه می ترسم چون اگه بخوایم جدا شیم در اون صورت مهریم دو برابر می شه مشکلم با شوهرم تماما بر میگرده به مشکل با خانوادش. مادر خودخواهی داره خودشم می دونه ولی میگه برای اینکه کینه و کدورت پیش نیاید من باید در ظاهر به حرفش گوش کنم اختلاف فرهنگیمونم زیاده خانواده من تحصیل کردن ولی تنها فرد تحصیل کرده اونا شوهرمه. سر مسایل مالی هم و نوع اولویت بندی هاش برای احتیاجاتمون مشکل داریم.لطفا راهنمای کنید


توجیهی که شوهرتان دارد مربوط به قبل از عروسی و در دوران عقد است. اما حالا که عروسی کرده اید استدلالش کاملا غیر منطقی است. شما در ابتدای زندگی به جدایی فکر می کنید. چرا؟ اگر شوهرتان تا این حد غیر معقول فکر می کند و احتمال جدایی شما اینقدر زیاد است پس همان بهتر که زودتر برای طلاق اقدام کنید. اما بهتر است با شوهر خود صحبت کنید و فکر جدایی را از ذهنش دور کنید. سعی کنید در مورد تمام مسائل به حد وسطی از تعامل برسید و زندگی خود را شکل دهید. اختلاف فرهنگی و اختلافات اولویت بندی معمولا در ابتدای خیلی از زندگی ها وجود دارد اما به مرور برطرف می شود. سعی کنید با رفتار و صحبت خود بر روی شوهرتان تاثیر مثبت بگذارید.

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد