مشاوره جنسی رایگان

مشکلات و مسائل جنسی خود را از طریق قسمت تماس با مامطرح نمایید

مشاوره جنسی رایگان

مشکلات و مسائل جنسی خود را از طریق قسمت تماس با مامطرح نمایید

#197

من سه ماهه که ازدواج کردم و 19 سال دارم ولی با همسرم سه بار نزدیکی داشتیم و از عقب یعنی من هنوز دوشیزه هستم.ایا باید نگران باشم که همسرم از من خوشش نمیاد؟
ازتون خواهش میکنم خیلی سریع راهنمایی ام کنید.ممنوم میشم


بسیاری از مردها به رابطه مقعدی علاقه شدید دارند. وجود رابطه مقعدی به معنی این نیست که همسرتان از شما خوشش نمی آید. اما عدم برقراری رابطه مهبلی با گذشت سه ماه از عروسی، طبیعی نیست. با همسرتان راحت صحبت کنید و از او بخواهید در کنار رابطه مقعدی، رابطه مهبلی هم داشته باشید. اگر امتناع کرد دلیل آن را بخواهید. ضمنا تعداد دفعات برقراری رابطه شما هم بسیار کم است. سعی کنید با صحبت کردن مشکلات جنسی خود را ریشه یابی کنید.

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد