مشاوره جنسی رایگان

مشکلات و مسائل جنسی خود را از طریق قسمت تماس با مامطرح نمایید

مشاوره جنسی رایگان

مشکلات و مسائل جنسی خود را از طریق قسمت تماس با مامطرح نمایید

#199

من و خانمم, قبل ازدواج به مدت دو سال با هم دوست بودیم و تو این مدت باهم رابطه هم داشتیم, روابطمون تو شرایط کاملاً استرسزا بود, و به همین خاطر من تقریباً بی رغبت بودم اما اشتیاق خانمم در عوض بسیار زیاد بود, این اتفاق هر هفته یا دو هفته یکبار رخ می داد. اما از حدود دو سال و نیم پیش که ازدواج کردیم, اشتیاق همسرم به رابطه کمتر و برعکس میل من بیشتر شد و  از یکسال و نیم پیش هم کلاً خانمم بی میل شد, در حالی که تو سالهای اول خانمم زود تحریک می شد, لمس نقاط تحریک آمیزش براش لذت بخش بود الان کاملاً براش حساسیت زا است به نجوی که واکنشهاش خیلی عجیبه, خودش رو عقب می کشه و من رو پس می زنه, البته همسرم یک مدت افسردگی داشت که اونهم با کمک روانشناس و روانپزشک ظاهراً حدود دو ماهی هست که شکرخدا حل شده. اما با گذشت دو ماه هنوز میلی به ارتباط نداره, البته خیلی سعی می کنه که خودش رو اماده این کار کنه اما می دونم که طی ارتباط ناراحته و گاهی هم میگه که سوزش داره...و من هم نیمه تموم می ذارم یا زود جمعش می کنم, اما خوب اون خیلی ناراحته. حتی چندبار خواستیم حضوری با  روانشناس مطرح کنیم اما خوب اصلا کار سختیه و ناممکن!! من وظایف پیش آمادگی رو خوب انجام می دم و اون هم این رو میگه. دیگه نمی دونیم چکار باید انجام بدیم. اگه می تونید کمکم کنید.............مرسی


احتمالا مشکلاتی که برای همسرتان بوجود آمده ناشی از همان افسردگی و مشکلات منجر به افسردگی باشد. چون به تازگی از افسردگی خارج شده چند ماه زمان نیاز است تا همه مسائل برطرف شود. مهم این است که همسرتان از این وضع ناراحت است و دوست دارد روابط جنسی عادی داشته باشید. ناامید نشوید و با کمک هم بر مشکل پیروز شوید. ضمنا مشکل خود را با همان روانشناس مطرح کنید تا به شما کمک کند. از صحبت با روانشناس اصلا خجالت نکشید. این مسائل برای او کاملا عادی است و روزانه چندین نفر برای مطرح کردن مسائل جنسی به او مراجعه می کنند.

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد