مشاوره جنسی رایگان

مشکلات و مسائل جنسی خود را از طریق قسمت تماس با مامطرح نمایید

مشاوره جنسی رایگان

مشکلات و مسائل جنسی خود را از طریق قسمت تماس با مامطرح نمایید

#200

سلام من ۳۰ سال دارم و ۱۰ ساله که ازدواج کردم  ( بچه هم دارم ) . من یه مشکل دارم اون اینکه زود ارضاع میشم من تو س... کم نمیارم خیلی حرفه ای عمل میکنم که خانومم تعجب میکنه حدودا ۲۰ دقیقه تا نیم ساعت باهاش لاس میزنم تا اون اندازه خودش خیس میشه ولی به محض اینکه دخول انجام میشه بعد یک دقیقه ارضاع میشم . من به شخصه دوست دارم اون هم لذت ببره نه یک طرفه باشه .آیا با دارو میشه کنترل کرد یا راه دیگه ای داره ؟ راستی من پهلو دکتر اعصاب و روان هم رفتم و گفته تو هیچ مشکلی نداری اگه میشه راهنمایی کنین . سایت شما فوق العادست .....


این عملکرد تقریبا طبیعی است. شما به مدت طولانی تحریک می شوید و این عامل باعث می شود پس از دخول بلافاصله تحریک شما به اوج برسد. شما می توانید دخول را به چند مرحله تقسیم کنید و هر بار وقتی احساس کردید به انزال نزدیک می شوید آلت خود را خارج کنید و پس از لحظاتی دوباره ادامه دهید. ضمنا وقتی آلت خود را خارج می کنید می توانید به تحریکات خود چه دستی و چه زبانی ادامه دهید تا وقفه ای پیش نیاید.

نظرات 1 + ارسال نظر
... جمعه 14 خرداد‌ماه سال 1389 ساعت 01:41 ب.ظ

سلام. من چند بار اینجا سوال طرح کردم و جواب گرفتم و هر بار یادم رفت تشکر کنم. فقط خواستم سپاسگزاری کنم و براتون آرزوی موفقیت و سربلندی کنم. شما کار بزرگی میکنید چون آگاهی می بخشید و این قابل تقدیره! ضمنا یک وب سایت هست که اونم جنبه آموزشی داره و فیلتر هم نیست. آدرسش اینه:
http://www.chamber.sub.ir/ اگه صلاح دونستین معرفیش کنید. اگر هم ملاحظاتی وجود داره که من ازشون بی اطلاعم فقط قسمت اول کامنتم رو بگذاربد.
با سپاس

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد