مشاوره جنسی رایگان

مشکلات و مسائل جنسی خود را از طریق قسمت تماس با مامطرح نمایید

مشاوره جنسی رایگان

مشکلات و مسائل جنسی خود را از طریق قسمت تماس با مامطرح نمایید

#202

با سلام من زنی 36 ساله هستم همسرم همسن من است از 11 سال پیش که ازدواج کردیم حدود 25 ساگی او اصلا تمایلی به س... و هر چه به آن مربوط میشود نداردمن با سختی  2 دختر باردار شدم بسیار مرد خوبی است یا بهتر بگویم سنگ خوبی است هیچ چیز کلامی یا عملی احساسی در وجودش نیست و الان هم از روی اجبار و برای جلوگیری از دعوا ماهی یک بار س... دارد ولی مثل رباط!! لطفا به من بگویید که این مشکل درمان دارد و حتما یک مشاور با تجربه در این زمینه به من معرفی کنید من واقعا همیشه افسرده و عصبی هستم ایا باید مثل این 11 سال بقیه عمرم را هم تحمل کنم؟؟


سعی کنید با ملایمت با هم صحبت کنید و به او متذکر شوید که مسئولیتی در قبال شما دارد و باید آن را به بهترین نحو انجام دهد. البته با لحن تهدید و دعوا صحبت نکنید. همچنین سعی کنید همیشه با لمس بدنش او را تحریک کنید. سعی کنید قوی باشید و در برابر افسردگی مقاومت کنید. او را وادار کنید با فاصله زمانی کمتری رابطه برقرار کند. منتظر او نمانید و خودتان شروع کنید. حقتان را به زور هم که شده از همسرتان بگیرید.

نظرات 2 + ارسال نظر
من دوشنبه 17 خرداد‌ماه سال 1389 ساعت 11:23 ب.ظ

این حقم مثل مهریه است کی داده کی گرفته؟!

roham یکشنبه 30 خرداد‌ماه سال 1389 ساعت 05:54 ب.ظ

سلام . این حرفا کدومه زن هم مثل مرد نیاز جنسی داره و مرد وظیفه اشه که اون رو بده . تازه اگه نمیدونی بدون که زن میتونه از شوهر شکایت کنه به دادگاه خانواده و عنوان شکایتش هم ( عدم تمکین خاص) نام داره . البته این قانون بر عکس هم هست . قاضی حکم میده مرد یه زن دیگه بگیره . اگه خواستی ماده ای که این قانون رو گفته بدونی ایمیلتو بذار تا برات send کنم . ممنون

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد