مشاوره جنسی رایگان

مشکلات و مسائل جنسی خود را از طریق قسمت تماس با مامطرح نمایید

مشاوره جنسی رایگان

مشکلات و مسائل جنسی خود را از طریق قسمت تماس با مامطرح نمایید

#204

سلام.من خیلی شهوتی ام. زن و بچه دارم ولی با دخترهای دیگه س ... دارم. حتی با خواهر خانمم. خواهش می کنم کمکم کنید. احساس بدی دارم. در دوران مجردی هم خیلی رابطه داشتم. احساس می کنم به این کار معتاد شده ام. با خیلی از دخترها از جمله خواهر خانمم از راه واژن س ... داشتم. 


هیچ اعتیادی وجود ندارد. سعی کنید خود را کنترل کنید. آینده خود و فرزندانتان را به خطر نیندازید. ادامه این کار شما را نابود خواهد کرد. زندگی خود را حفظ کنید. شما در برابر همسرتان وظایفی دارید. آنها را فراموش نکنید. سعی کنید در موقعیت این کار قرار نگیرید و قبل از آنکه وضعیت غیر قابل کنترل شود موقعیت خود را تغییر دهید.

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد