مشاوره جنسی رایگان

مشکلات و مسائل جنسی خود را از طریق قسمت تماس با مامطرح نمایید

مشاوره جنسی رایگان

مشکلات و مسائل جنسی خود را از طریق قسمت تماس با مامطرح نمایید

#206

سلام
من دختری ۲۵ ساله ام.
تازگی با پسری قرار ازدواج گذاشتم.
مشکل ما اینه که به شدت در مورد رابطه داغ هستش.البته رابطه ای نداشته ایم تا حالا و قصد هم نداریم قبل از ازدواج داشته باشیم. ولی این باعث تردید ما شده چون حس می کنم که من به اندازه اون توی رابطه داغ نیستم.مثلا ایشون خیلی زود به زود دلتنگ می شن و باید بامن در تماس باشن.
توی صحبت هامون هم بهم گفت که در این زمینه ازم انتظار هیجان و داغ بودن داره.
من بهش گفتم که اگر در این مورد حس می کنه که هماهنگ نیستیم بریم پیش مشاور
اما اولا که مشاور خاصی مد نظرمون نیست و نمی دونیم کجا مراجعه کنیم.
دوما این که تعلل می کنه و حس می کنم که می ترسه نظر مشاور منو از ادامه رابطه سرد بکنه.
این البته حس منه.نمی دونم چه قدر درسته.
من قبلا با هیچ پسری رابطه گرم عاطفی نداشتم.
می خوام بدونم آیا این حالت ها طبیعیه.یعنی ما بعد ازدواج مشکلی نخواهیم داشت؟


این حالت تا حدودی طبیعی است. شما قبلا ارتباط عاطفی نداشته اید و مدتی زمان نیاز دارید تا وابستگی عاطفی پیدا کنید. معمولا پس از ازدواج خانم ها داغ تر از آقایان می شوند. اگر احساس دوست داشتن را در خود میبینید پس بدانید که مشکلی پیش نخواهد آمد چون عشق همه مشکلات را حل می کند. برای مشاوره می توانید به هر مشاور روانشناسی در شهر خود مراجعه کنید. اما احتمالا به مرور که صمیمیت بیشتری برقرار می کنید شما هم داغ تر خواهید شد.

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد