مشاوره جنسی رایگان

مشکلات و مسائل جنسی خود را از طریق قسمت تماس با مامطرح نمایید

مشاوره جنسی رایگان

مشکلات و مسائل جنسی خود را از طریق قسمت تماس با مامطرح نمایید

#208

سلام. واقعا ممنون از وبتان. جواب کلی از سوالامو گرفتم.
من پسری هستم۲۴ ساله. از ۱۳ سالگی خودارضایی داشته ام و الان دارم ازدواج میکنم. خوب من وقتی سنم کم بود خیلی داغو شهوتی بودم(بیش از حد) الان دیگه مثل اون موقها نیستم. حالا زنم خیلی شهوتیه. میترسم چند سال دیگه اصلا توانایی س...و نداشته باشم.
معمولا مردا تا چند سالگی شق میکنن؟
سن زن من ۱۸ سال است و رابطه جنسی از پشت را هم داشتیم. اندازه سوراخ مقعدش (گشادیش) زیاده و میگه تا حالا با کسی رابطه جنسی نداشته. باور کنم؟ ممنون


مردهایی که خیلی شهوتی هستند اگر مراقب نباشند ممکن است دچار سردی شوند. مردها تا آخرین لحظات عمر شق می کنند. از این بابت نگران نباشید. سعی کنید سرد نباشید. به خود تلقین کنید که مثل همسرتان داغ هستید. کم نیاورید. به خود اجازه سرد شدن ندهید. خود را وادار به رابطه کنید.

اندازه سوراخ مقعد نشانه خاصی نیست. همه انسانها مثل هم نیستند. حالا که ازدواج کرده این تحت هیچ شرایطی اعتماد خود را خدشه دار نکنید.

نظرات 1 + ارسال نظر
Sammy پنج‌شنبه 20 خرداد‌ماه سال 1389 ساعت 09:31 ب.ظ

مقعد که به این راحتی گشاد نمیشه اونم توی سن ۱۸ سالگی.حالا هر چه قدر هم رابطه داشته باشه.سوراخ مقعد بهد از رابطه به حالت اولیه برمیگرده.

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد