مشاوره جنسی رایگان

مشکلات و مسائل جنسی خود را از طریق قسمت تماس با مامطرح نمایید

مشاوره جنسی رایگان

مشکلات و مسائل جنسی خود را از طریق قسمت تماس با مامطرح نمایید

#213

سلام.خسته نباشید من زنی ۲۶ساله هستم که ۴ساله ازدواج کردم ولی فقط ۴ بار به ارگاسم رسیدم دکتر هم رفتم ولی همسرم خیلی به این موضوع اهمیت نمی دهد.چه کار کنم که همسرم به ارگاسم من اهمیت بدهد در حالیکه من هر روز دارم سردتر میشوم؟ با تشکر


سعی کنید سرد نشوید. با همسر خود با ملایمت صحبت کنید و توضیح دهید که دوست دارید به چه شکل شما را ارضا کند. وظایفش را گوشزد کنید. بجای ناامیدی و سرد شدن تلاش کنید تا به حق خود برسید. از طرفی سعی کنید شما هم بیشتر تحریکش کنید و کاری کنید که بیشتر لذت ببرد. آنقدر به لذتش اهمیت بدهید تا وادار شود به لذت شما اهمیت بدهد.

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد