مشاوره جنسی رایگان

مشکلات و مسائل جنسی خود را از طریق قسمت تماس با مامطرح نمایید

مشاوره جنسی رایگان

مشکلات و مسائل جنسی خود را از طریق قسمت تماس با مامطرح نمایید

#219

با سلام و سپاس خدمت شما مشاورین گرامی
من پسری 24 ساله هستم که با نامزد خود رابطه س...ی از جلو دارم .ولی نامزدم کلا هیچ احساسی به این موضوع نداره .به گفته خودش هیچ لذتی از این رابطه نمی بره و حتی یک بار هم ارضاء نشده.من تمام نقاطی رو که زن رو شهوتی می کنه لمس کردم ولی هیچ عکس العملی از خودش نشون نمی ده .نه لمس کردن فایده ای داره نه دخول .حتی قرص های شهوت آور هم می خوره ولی فایده ای نداره.به طور کلی از س... هیچ لذتی نمی بره.می خواستم کمک کنید که برای این موضوع من باید چه کار کنم.
پیشا پیش ممنون از کمکتون


از او بخواهید که خودش را آزاد کند. مقاومت نکند و ذهن خود را رها کند. احتمالا احساس گناه یا دغدغه ای خاص اجازه لذت بردن را به او نمی دهد. اگر خودش نخواهد شما نمی توانید تحریکش کنید. باید اراده کند و شما را همراهی کند. باید با هم بازی کنید. بخندید و شیطونی کنید. رابطه را لذتبخش کنید نه دخول. این موضوع تنها با اراده خود شخص برطرف می شود.

نظرات 1 + ارسال نظر
سحر جمعه 18 تیر‌ماه سال 1389 ساعت 10:19 ب.ظ

دوست عزیز بیاید یه مدت با همسرتون فقط نوازش و بوس داشته باشید با حرفای محبت امیز این راحه حل واسه شما من کارشناسه مامایی.موفق باشید

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد