مشاوره جنسی رایگان

مشکلات و مسائل جنسی خود را از طریق قسمت تماس با مامطرح نمایید

مشاوره جنسی رایگان

مشکلات و مسائل جنسی خود را از طریق قسمت تماس با مامطرح نمایید

#226

سلام و تشکر از وبلاگ مفیدتون
دختری هستم ۲۴ ساله، مجرد، معتقد.
آخرین باری که یک صحنه س.. رو دیدم حدود ۳ سال پیش بود. اون هم به خاطر این که جزیی از یک فیلم داستانی بود و البته تمایلی به دیدن چنین صحنه ها و حالاتی ندارم.
اما مدتیه که شب ها در خواب دچار ارگاسم میشم. البته نمیدونم به ارگاسم میرسم یا نه ولی این حالت در خواب به وضوح اتفاق میفته طوری که عمل س.. رو در خواب میبینم. موقع عادت ماهانه مخصوصا در اواخرش این موضوع خیلی اذیتم میکنه مخصوصا این که بعد از اون اکثرا یک تکه کوچک پوست و یا مایع سفت خاکستری بعضی موارد صورتی مایل به قهوه ای و البته در مواردی سیاه تا چند روز ازم ترشح میشه.
از این بابت نگرانم. قرص های ال دی هم مصرف میکنم. ۷-۶ روز قبل عادت هم لکه بینی دارم.
آیا اتفاقی برای پرده بکارتم افتاده؟ و بعد از ازدواج مشکلی خواهم داشت؟
چطور میتونم این ارگاسم رو کنترل کنم و ازش جلوگیری کنم؟
در مسایل شرعی به هنگام عادت اصلا تکلیفم رو نمیدونم.
خواهش میکنم کمکم کنید.خیلی عذاب میکشم.


خواب دیدن ممکن است ناشی از فکر کردن به یک موضوع یا شنیدن حرفی خاص از کسی باشد. بعید به نظر می رسد که در خواب ارگاسم شوید. وجود ترشحات هم در دوران پریود عادی است. اگر با انگشت و یا هر چیز دیگری با پرده خود بازی نکرده اید، مشکلی برای آن پیش نیامده است.

در مورد مسائل شرعی در هنگام عادت ماهیانه هم بهتر است به رساله مرجع تقلید خود مراجعه کنید.

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد