مشاوره جنسی رایگان

مشکلات و مسائل جنسی خود را از طریق قسمت تماس با مامطرح نمایید

مشاوره جنسی رایگان

مشکلات و مسائل جنسی خود را از طریق قسمت تماس با مامطرح نمایید

#238

با سلام
من دختری ۲۳ ساله هستم که تازه عقد کردم...
می خواستم بدونم ترشحات قبل از منی می تونه ایجاد بارداری کنه با وجود پرده بکارت؟
من نمی دونم نوع پردم چیه...

راستش من و همسرم دخول نداشتیم و فقط چند لحظه آلت هامون باهم تماس پیدا کرد و کمی خیسی ایجاد شد که همسرم میگن اسپرم ازشون خارج نشده و فقط مایع قبل از منی بوده اما من نگران باردار شدن هستم اخه فرداییش  دجار حالت تهوع و دل درد و سرگیجه و کمی هم تب شدم با دکتر تماس گرفتم گفت امکان سرماخوردگی هستش البته اونروز غذا هم کمی متنوع بود مادرم میگن سردی کردی...اما من نگرانم این مساله رو هم نمی تونم با کسی در میون بزارم خیلی نگرانم این استرس بیشتر این حالاتم رو تشدید می کنه ولی همسرم میگه بیخود نگرانی و میگه امکانش نیست.خواهش می کنم هرچه سریعتر بنده رو  راهنمایی بفرمائید...


ترشحات قبل از منی ممکن است اسپرم وجود داشته باشد. در این مورد باید احتیاط کنید. ضمنا نوع پرده بکارت هر چه که باشد، احتمال ورود اسپرم و بارداری وجود دارد. اما حالت تهوع و دل درد و سرگیجه لزوما به معنی بارداری نیست. در صورتی که پریود شما بیش از حد معمول عقب افتاد حتما به پزشک مراجعه کنید تا شما را راهنمایی کند.

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد