مشاوره جنسی رایگان

مشکلات و مسائل جنسی خود را از طریق قسمت تماس با مامطرح نمایید

مشاوره جنسی رایگان

مشکلات و مسائل جنسی خود را از طریق قسمت تماس با مامطرح نمایید

#32

سینه های من نوک ندارد آیا این مساله راه حلی دارد و به مشکلی در آینده بر میخورم؟من خیلی نگرانم


ما تا حالا با چنین موردی مواجه نشده ایم. آیا منظورتان برجسته نبودن نوک آنهاست یا اصلا نوک ندارند؟ سن خود را هم نگفته اید. با این اطلاعات واقعا امکان راهنمایی وجود ندارد.

-------------------------------------------------------------------------------------

کاملترین پکیج آموزش Ielts

آموزش زبان برای افرادی که فرصت کافی ندارند

کلیک کنید و ببینید

-------------------------------------------------------------------------------------

#31

سلام پسری هستم ۲۵ ساله ۱ سال هست که ازدواج کردم به شدت از رابطه س... لذت میبرم به طوری که هر شب برای این کار پیش قدم میشوم. اما همسرم تمایلی به این کار ندارد مشکلم را چگونه حل کنم ؟ آیا توقع من زیاد است؟


سعی کنید اعتدال را حفظ کنید. از همسرتان صمیمانه بپرسید  که مشکلش چیست. شاید شما به اندازه کافی او را تحریک نمی کنید. شاید او را به ارگاسم نمی رسانید. شاید پس از ارگاسم او را نوازش نمی کنید. اگر در مواقع دیگر به او محبت کمتری داشته باشید ممکن است احساس کند او را فقط برای رابطه جنسی می خواهید. ضمنا عدم حفظ پاکیزگی یا رابطه در موقع خستگی باعث عدم تمایل زن می شود. همیشه همسر خود را طوری تحریک کنید که خودش دوست دارد.

#30

با سلام و خسته نباشید خدمت شما مشاورین گرامی.من پسری ۲۴ ساله هستم و  ۳ سال هست که با یک دختر دوست هستم و قصد ازدواج داریم.تازگی ها شروع به س... با یکدیگر کردیم ولی توی س... بی احساس هستش . خودش می گه زیاد براش لذت نداره.چون همش میترسه و درد می کشه .ولی بر عکس اون من خیلی شهوتی هستم . از وقتی این موضوع رو دیدم یکم برای ازدواج سرد شدم .ممنون میشم راهنماییم کنید که چه کار باید کنم.و یک مشکل دیگری که من دارم با شخص های دیگری هم همزمان س... دارم ولی بعد از اینکه س...مان تمام میشود و ارضا می شوم دیگر دوست ندارم پیش آن دختر باشم  و می خوام زود پاشم برم.در این مورد هم ممنون میشم راهنماییم کنید


بی احساس بودنش شاید بخاطر این باشد که شما آنطور که دوست دارد به او لذت نمی دهید و تحریکش نمی کنید. البته بسیاری از دخترها قبل از ازدواج به این شکل هستند. ضمنا ترس باعث تحریک نشدن می شود. اگر هم از پشت رابطه برقرار می کنید که احساسش در این شرایط طبیعی است. شما از او بپرسید که چه تحریکی را می پسندد. شاید در این موقعیت بطور کلی با تحریک مخالف باشد. در مورد موضوع دوم به شما تاکید می کنیم که با افراد مختلف رابطه برقرار نکنید. چون باعث نارضایتی شما از زندگیتان می شود.

-------------------------------------------------------------------------------------

تقویت امواج مغز

آیا می دانید دلیل جذابیت جهانی آقای شرلوک هولمز چیست؟

کلیک کنید و ببینید

-------------------------------------------------------------------------------------

#29

درمان طبیعی برای زود انزالی از لحاظ مواد غذایی وجود دارد ؟ مثلا مصرف انبه و عسل و زنجبیل و این جور چیزا( گرمی جات) ؟


این مواد بیشتر برای تقویت منی مفید هستند اما برای افزایش زمان انزال هم بی تاثیر نیستند. به مواد بالا خرما و گردو را هم اضافه کنید.

#28

با سلام من حدود ۲ ساله که ازدواج کردم از همون شب اول شوهرم نسبت به رابطه بی میل بود تا الان که ۲ سال میگذره با توجه به اینکه شوهرم در دوران نامزدی بسیار نسبت به مسائل جنسی تمایل داشت و خیلی هم به من ابراز عشق میکنه ولی تا در مورد این مسئله صحبت میکنم کارمون به دعوا میکشه در ضمن شوهرم به تریاک اعتیاد داشت که الان با متادون تحت درمانه و ۴سالم هست که بدر و مادرش از هم جدا شدن لطفا راهنماییم کنید ممنون


معمولا پسرهایی که در دوران مجردی شهوت بالایی دارند، پس از ازدواج سرد می شوند. افراد بسیاری با این مشکل شما روبرو هستند. اعتیاد به تریاک بی تاثیر نیست اما تحریک جنسی بیشتر ذهنی است. همچنین خودارضایی مرد ممکن است یکی از دلایل این موضوع باشد. راه حل مشکل، بررسی تمام زوایای موضوع طی مشاوره های مستمر است. شما اگر مایل باشید اطلاعاتی در مورد سن، میزان عشق و علاقه و سایر اطلاعات را به همراه ایمیل خود در اختیار ما قرار دهید تا شاید بتوانیم در حل مشکل کمکی داشته باشیم. در غیر اینصورت به دفتر یک مشاور مراجعه نمایید.

#27

سلام... خسته نباشید... من در س... خیلی دیر ارضا میشم به طوری که یکبار 1 ساعت طول کشید اما آخرم ارضا نشدم ولی فکر کنم اون دو بار ارضا شد و به دلیل وقت کم س... رو رها کردم و رفتم.... این یه نوع مریضی است؟؟؟ البته دوست ندارم زود ارضا شوم ولی نهایتن یک ساعت کافیه. به نظرت چکار کنم


استرس و محدودیت وقت و مشغولیت فکری باعث ارضا نشدن می شود. همچنین گاهی هنگام نزدیکی از پشت به علت فشار زیاد این مشکل پیش می آید. شما یا دو رابطه با فاصله زمانی خیلی کم داشتید و یا قرص یا ماده خاصی را مصرف می کنید. اگر هیچیک از این موارد نباشد حتما به پزشک مراجعه کنید.

#26

سلام مجدد
در ادامه ی سوال قبلم (شماره 18) باید بگم که من در یه رابطه ی ازدواجی هستم تقریبا ۷ ماهی میشه و با توجه به علاقه ای که به طرف مقابلم دارم تنها از تحریک احساسی و جنسی طرفم لذت میبرم و وقتی بخواد از این مرحله بالاتر بره مانعش میشم و تمایلی ندارم و به نیاز خودم اهمیت نمیدم. و اینکه احساس میکنم خیلی زود این روابط برام تکراری خواهند شد. بازم از راهنمایی و کمکتون تشکر میکنم


شما چون ازدواج نکرده اید کمی احساس ترس از رابطه جنسی دارید که طبیعی است. پس از ازدواج و به مرور تمایل شما بیشتر خواهد شد. این را بدانید که شوهرتان از اینکه ببیند شما در حال لذت بردن هستید بسیار لذت خواهد برد. شوهرتان هم باید مراحل تحریک شما را یکی یکی و پشت سر هم طی کند و نباید ناگهان به آخر کار برود.ضمنا روابط جنسی اگر با عشق و علاقه طرفین به یکدیگر همراه باشد هیچوقت تکراری نخواهند شد. تلقین منفی نکنید و اراده ای قوی برای بهتر بودن داشته باشید.

#25

سلام من پسر ۲۲ ساله ای هستم اما هیچ رابطه جنسی نداشتم تازه گی ها با یکی از آشنایام رابطه  کمی س... داشتم میخواستم راهنماییم کنید.


در چه زمینه ای باید شما را راهنمایی کنیم؟ تنها راهنمایی ما این است که از روابط ناهنجار بپرهیزید.

#24

با درود و احترام فراوان
یک مرد هستم. من 56 سال دارم و از همسر مناسبی برخوردار نیستم یعنی او اصلاً موضوع عشق و معاشقه و رفتارهای زنانه را بلد نبوده و نیست. اما خوشبختانه هم همسرم و هم فرزندانم مرا درک میکنند و با ازدواج مجددم موافق هستند ولی تلاشم تا کنون برای یافتن فردی برای زندگی مشترک دائمی به جائی نرسید لطفاً راهنمائی بفرمائید متشکرم. دبیر بازنشسته هستم و توانائی کار هم دارم ولی انگیزه ندارم .
شادمان باشین


متاسفانه در مورد یافتن همسر کمکی از دست ما برنمی آید.

#23

دختری هستم که نزدیک 18 سال سن دارم. تا به حال با هیچ پسری رابطه ی جنسی کامل نداشته ام(باکره هستم) اما تا حدی آن هم 1 سال پیش رابطه داشتم. من در خود اصلا نیاز جنسی را حس نمیکنم. بعضی دوستانم میگویند مشکل داری. حتی در رابطه های هرچند جزئی قبلم هیچ لذتی نمیبردم و احساس خوبی نداشتم. از دیدن فیلم های ... بسیار کم تحریک میشوم. بچه تر که بودم چندشم میشد اما الان احساسی ندارم. البته اگر مثلا 6 ماه هیچ چیز نبینم و در این مورد توجهی نداشته باشم ممکن است با دیدن چند فیلم پشت سر هم کمی تحریک شوم. حتی وقتی به دوستانم میگم تا حالا خود ارضایی نکردم میگن برم پیش دکتر زنان حتما مشکل دارم. میترسم واقعا مشکل داشته باشم لطفا کمکم کنید.
مشکل دیگر من این است که به غیر از دوران عادت ماهانه مایع بی رنگی گه گاهی از بدن من خارج میشود(گاهی هم سفید رنگ است) و بوی بسیار بدی هم دارد. دلیل آن چیست؟


تمایل و علاقه در افراد مختلف متفاوت است. وقتی به خود و طرف مقابل اجازه رابطه داده اید یعنی تمایل در شما وجود دارد. با افزایش سن تمایل جنسی شما بیشتر خواهد شد. بسیاری از دخترها از دیدن فیلم خیلی تحریک نمی شوند و حتی بعضی ها احساس چندش می کنند اما پس از ازدواج مشکلی ندارند. خودارضایی هم بین دختران زیاد رواج ندارد. شما هیچ مشکلی ندارید.

مایع سفید رنگ عفونت است. اگر همیشگی باشد حتما به ماما مراجعه کنید.

#22

با سلام

پسری هستم 25 ساله که 2 سال است که ازدواج کردم . در زمانی که مجرد بودم بسیار شهوتی بودم اما از زمانی که ازدواج کردم به شدت از شهوتم کم شده و تقریبا سرد شدم باید چه بکنم؟؟


این مشکل معمولا برای پسرانی که خیلی شهوتی هستند پس از ازدواج پیش می آید. علتش آن است که وقتی انسان به شدت خواهان چیزی است و به آن دسترسی ندارد، پس از دستیابی اشتیاقش کم می شود. همان افراط و تفریط. سعی کنید به خاطر همسرتان هم که شده دفعات نزدیکی را افزایش دهید. سرد بودن را تلقین نکنید و بدانید که اگر در این زمینه گرم نباشید کل زندگی شما سرد خواهد شد. اگر تا چند وقت اراده کرده و خود را به رابطه مشتاقانه مجبور کنید کم کم مشکل برطرف خواهد شد.

#21

به نظرم طبق مشاهدات و اخبار در شهرستانهایی که حاکمیت جو مذهبی بیشتر باشد و روابط و تعاملات دختر و پسر (جنس مخالف) کمتر و ارتباطات همجنس بیشتر است امار همجنس بازی بیشتر است . این موضوع را شما تائید میکنید؟


همجنسگرایی ناشی از ترشح بعضی هورمون ها در جنین و نیز ناشی از محیطی است که انسان دوران خردسالی را در آن می گذراند. محدودیت بی تاثیر نیست اما این گرایشات بیشتر در کودکی شکل می گیرند و در محیط های باز هم به وفور مشاهده می شوند. ضمنا هیچ آماری از همجنس بازی در شهرهای ایران وجود ندارد.

#20

سلام - مردی هستم ۴۰ ساله

زنم ۸ سال با من اختلاف سنی دارد. بسیار به او علاقمند هستم . او بیشتر از من مذهبی است و به پاک و نجس بودن اهمیت میدهد . گاهی اوقات در معاشرت جنسی به مشکل برخورد میکنیم. بدلیل وسواس بیش از حد زنم احساس میکنم نمی تواند مرا به خوبی تحریک کند . استفاده از چندین ملافه و دست نزدن و رعایت بیش از حد بهداشت و پاکی و نجسی سبب شده خیلی اوقات در حال انجام احساس گناه کنم و همین باعث ناراحتی و توقف عمل جنسی شود . بارها در این خصوص اعتراض کردم او ادعا میکند که من فکرم غلط است شما بگوئید چاره چیست؟


با او صحبت کنید و بگویید که از رابطه به این شکل لذتی نمی برید و به او بقبولانید که مشکلی بین شما هست. سپس او را راضی کنید که برای حل مشکل نزد یک روانشناس خانم بروید. اگر در این مراحل موفق باشید، روانشناس او را قانع خواهد کرد که با ادامه این وسواس زندگی اش را با مشکل اساسی مواجه خواهد کرد.

#19

با سلام و خسته نباشید.
آیا استمناء از لحاظ شرعی ایرادی دارد؟

آیا بعد از استمناء باید غسل کرد؟با چه نیتی؟


تا جایی که ما اطلاع داریم استمنا از نظر شرعی حرام است و پس از آن باید غسل کرد، با نیت غسل جنابت.

#18

من دختری هستم ۲۳ ساله و تنها به تحریک کردن جنس مخالفم علاقه دارم ؛ به نظر شما در هنگام ازدواج با مشکلی روبرو نمیشم؟


تحریک شوهر یکی از وظایف زنان است و تاثیر بسزایی در زندگی جنسی زوجین دارد. شما لازم است جزئیات کاملتری از آنچه شما را در این خصوص نگران کرده در اختیار ما قرار دهید تا مورد بررسی قرار گیرد.

#17

من دوستی دارم که ۴ سالی هست هر روز خود ارضایی رو انجام میدهد و پسر هستش.از من راهنمایی می خاد واسه ترکش.چی بهش بگم.و اگه ادامه بده چه مشکلاتی رو در بر داره؟


افراط در خودارضایی بسیار مضر است و اگر به همین شکل ادامه دهد آسیب های بسیار شدید جسمی و روانی خواهد دید. برای ترک باید ابتدا فاصله زمانی را افزایش دهد. ورزش کند. از مسائل تحریک آمیز دوری کند و سعی کند مدت زیادی تنها نماند. اگر شب خوابش نمی برد بجای غلت خوردن، مطالعه کند.

#16

سلام من 19 سالمه و نه خود ارضایی میکنم و نه هم جنس بازی!!!

فقط گاهی اوقات اگه پیش بیاد یه س... با زن یا دختر رو تجربه میکنم..... ولی بیشتر اوقات آبم تو خواب میاد... به نظرتون باید س... رو افزایش دهم یا نه؟؟؟


انزال در خواب کاملا طبیعی است. بهتر است رابطه های جنسی زیادی با افراد مختلف نداشته باشید. کم بودن فاصله زمانی انزال ها در خواب اقتضای سن شماست.

#15

سلام من یه پسر20ساله هستم خیلی هم شهوتی تو دانشگاه وقتی دختر ها رو میبینم ... میکنم هر دو هفته یه بار استمنا کنم مشکلی که نداره؟

من با پسر هم س... میکنم این کار برام مشکلی ایجاد میکنه؟


سعی کنید همیشه اعتدال را حفظ کنید. معمولا پسرهایی که بسیار شهوتی هستند پس از ازدواج سرد می شوند. با این شرایطی که شما گفته اید خود ارضایی در حد دوهفته ای یک بار مناسب است اما سعی کنید باز هم فاصله آن را افزایش دهید. به شما توصیه می کنیم همجنس بازی را ترک کنید. مطمئن باشید این کار مشکلات بسیاری برای شما به همراه خواهد داشت. زندگی آینده شما تحت تاثیر این موضوع آسیب خواهد دید.

#14

سلام
من 24ساله،آدم درون گرا و منزوی ای هستم و همین مسئله و خیلی چیزای دیگه باعث شد به عادت زشت خود ارضایی  اعتیاد پیدا کنم
این مسئله شدیدا زندگیم رو تحت تاثیر قرار داد .تا جایی که تقریبا ترک کردمش.
اما چیزی که بیش از همه منو اذیت میکنه،
کوچک بودن غیر طبیعی آلتم هستش که منو از ارتباط جنسی سالم میترسونه
میونم ازتون خواهش کنم کمکم کنین؟
ممنون از وقتی که میزارین برام
قشنگ ترین ها و بهترین ها رو براتون و در کنار عزیزانتون آرزو میکنم از صمیم قلبم.و.......
موفق باشین


گاهی ممکن است وجود چربی اضافی باعث شود آلت مرد نتواند به اندازه مناسب بزرگ شود که با جراحی قابل درمان است. شما برای برطرف کردن مشکلات ذهنی خود به یک روانپزشک مراجعه کنید و این موضوع را هم مطرح نمایید. اما بهرحال این را بدانید که کوچک بودن آلت آنقدر که فکر می کنید مشکل ساز نخواهد بود. در زندگی مشترک مشکلات جنسی زیادی ممکن است وجود داشته باشد که با همکاری دو طرف حل خواهند شد و عشق باعث افزایش این همکاری است.

#13

با سلام.
دختری هستم 24 ساله و بسیار یک دنده!!
تا حالا با هیچ پسری س... نداشتم.
دقیقاً دو هفته هست که نامزد کردم
من روی اینکه ایشان قبلا با کسی س... داشته یا نه حساسیت دارم. با حساب شناختی که ازش دارم پسر خیلی خوبی هست! بخاطر همون بهش "بله" گفتم.
اما میخوام ته دلم هم راحت بشه.
چون تازه عقد کردیم هنوز خجالت میکشیم در اینجور موارد صحبت کنیم.
خواهش میکنم منو راهنمایی کنید که چطور بفهمم قبلا رابطه ی جنسی داشته یا نه.
یعنی باکره بودنشو از کجا بفهمم؟
یکی از دوستام گفته اگه زود ارضا بشه یعنی قبلا س... نداشته... ولی خودش قبلا گفته که بعد از 2 سال، هنوزم شوهرش زود انزال میشه!!!
اگه میشه کمکم کنید
اگه میشه هرچه زودتر

با تشکر


برای تشخیص اینکه پسری قبلا رابطه جنسی داشته یا نه هیچ روشی وجود ندارد. آنچه دوستتان گفته هم راه مناسبی نیست. برای اینکه بتوانید زندگی خوبی داشته باشید باید آن را با خوشبینی و بر اساس اعتماد به یکدیگر پایه گذاری کنید. فرض را بر پاکی او گذاشته و اعتماد کنید تا بتوانید اعتمادش را کسب نمایید. همیشه بدانید که اعتماد موضوعی دو طرفه است. اگر همیشه با شک به او نگاه کنید زندگی خود را نابود خواهید کرد.

ضمنا به نظر می رسد دوستتان اطلاعات درستی در اختیار شما قرار نمی دهد.

#12

سلام من کلی نامه نوشتم ولی تا زدم ارور داد ااااااااااااااااااااااااا
خلاصه میگم
من16 سالمه پسرم در حین درس کارم میکنم مستقلم براحتی هستم ولی به دلیل گیر دادن خونواده فعلا کمتر کار میکنم با اینکه درسمم خوبه
من یا خیلی زیاد شهوتی میشم ، یا اگه دختر لختم  باشه حس ندارم
خیلی تازگیا بی حوصلم ونمیتونم هیچ کاری بکنم میرم دراز میکشم و آهنگ گوش میدم با اینکه صدا آهنگ بلنده اینقدر غرق فکر میشم که نمی شنوم
چند وقتی هست با یه دختر دوست شدم ولی اصلا فکر ... ندارم عکسشم نمیبینم و صداشم نمیشنوم ولی SMS  میدیم و چت میکنیم حتی اونو از خواهرمم بهتر میدونم من به دلیل بازاریابی خوبم و روانشناسی که بلدم فقط در مورد دیگران به بچه ها ثابت کردم یعنی با یه بار زنگ زدن یه کاری کردم خودش ... بخواد و .... ولی نه دیدمش و نه کاریش کردم ....
خیلی وقته از سالم گذشته که استمنا نکردم و نمیکنم ....
الانم حوصله ندارم بازی هم کلا نمی کنم ولی کار میرم خیلی کم ....    حالا این دلیل بر چیست  آیا  مسائل جنسی من ربطی به افسردگیم داره  چی کار کنم که اینقد بی حوصله نباشم
اگه بتونیم چت کنیم  خیلی ممنون میشم


نوسانات جنسی شما در این سن زیاد عجیب نیست.

هیچوقت از استعداد خود در زمینه های منفی استفاده نکنید. حتی برای ثابت کردن به دیگران هم این کار را نکنید. بهتر است که زیاد به مسائل جنسی فکر نکنید و اجازه ندهید افکار جنسی به مغزتان وارد شوند. برای رفع بی حوصلگی بهترین راه ورزش است. سعی کنید زیاد تنها نمانید و به فکر فرو نروید. البته وضعیت شما غیر عادی نیست اما نباید بیش از حد ادامه یابد. همیشه خود را با ورزش سرگرم کنید. این قدر هم افسردگی را تلقین نکنید.

در مورد چت فعلا به علت کمبود وقت امکان پذیر نیست اما اگر فرصتی پیش بیاید حتما به شما اطلاع خواهم داد.

#11

آیا وجود ترشحات سفید رنگ به مقدار زیاد میتواند عامل نگرانی باشد؟ دختری مجرد و ۲۵ ساله هستم.


این ترشحات عفونی عمدتا در زنان متاهل وجود دارد. حتما به یک ماما مراجعه کنید.

#10

اگر تا به حال تجربه نزدیکی نداشته باشیم آیا راهی وجود دارد که بفهمیم ما جزو کسانی هستیم که ضعف قوای جنسی دارند یا نه؟ من شخصا به عنوان یک دختر ۲۴ ساله از دیدن فیلمهای ... دچار حالت خاصی نمیشوم و حتی بعضا به نظرم این رابطه چندشناک و آزاردهنده می آید!

این احساس شما طبیعی است و به معنی ضعف جنسی نیست. بسیاری از زنان از این فیلمها متنفرند اما خود به شدت به مسائل جنسی علاقه دارند. همین که این مسائل برای شما بی اهمیت نیست نشان دهنده آن است که سرد مزاج نیستید.