مشاوره جنسی رایگان

مشکلات و مسائل جنسی خود را از طریق قسمت تماس با مامطرح نمایید

مشاوره جنسی رایگان

مشکلات و مسائل جنسی خود را از طریق قسمت تماس با مامطرح نمایید

#1

آیا عمل نزدیکی در شبهای عزاداری اشکالی دارد؟


خیر. عمل نزدیکی بین زن و شوهر در هیچیک از شبهای محرم اشکالی ندارد. اما بهتر است افراد به اعتقادات یکدیگر احترام گذاشته و در صورت توافق هر دو طرف دست به این کار بزنند.

نظرات 2 + ارسال نظر
جواد سه‌شنبه 6 بهمن‌ماه سال 1388 ساعت 10:51 ب.ظ

سلام با عرض خسته نباشید و قبولی عزاداریهاتون
میخواستم قبل از هر چیز از تخصص و تجارب در این زمینه اطلاعات به دوستان بدید تا بهتر بتونن مطرح کنند
کسانی که پاسخگوی دوستان میخواهند باشند دارای چه مدرکی هستن و تجارب
ممنون از مشاور ه ای که راه انداختید واقعا نیاز هست
javad

مشاورها دارای لیسانس روانشناسی بوده و مطالعات گسترده ای در زمینه مسائل جنسی داشته اند.

Excellent چهارشنبه 7 بهمن‌ماه سال 1388 ساعت 12:01 ق.ظ http://www.Excellent.blogsky.com

سلام
واقعا ممنون یه ؟ دارم مشاوره ی شما مرد هستند یا زن می خوام ببینم ؟ هاما چطوری بگم فکر کنم باید بفهمید
بازم تشکر میکنم ...........

من یه غلطی کردم به خاطره کارم چون در این زمان بازاریاب و کلا کار مند دختر بهتر و درآمد میره بالا ولی هیچگونه سو استفاده مکردم و فقط کاری بوده ......
من کلا از دخترا خوشم نمیاد ولی برا همین دعا کردم که دعام مستجاب شد و خداوند این استعداد را به من داد .......

من تا حالا با هیچ کدوم از دخترا ملاقات حضوری نداشتم و فقط تلفنی بوده .... بگذریم ..............

من باشگاه می رفتم ( کونگ فو ) الانم شالبنده آبی دارم ولی به خاطره درد کمرم ول کردم و 2 سالی میشه ....

اکنون روزی 10 تا 30 دقیقه ورزش می کنم
ولی ولی اینو دقت کنید بازم بی حوصله میشم .............

من فکر کردن را خیلی...... دوست دارم و همش تو آرزوهامم که چی بخرم چون شده پول زیاد بیارم ....... الآن وضعیته مالیم بد نیس با اینکه چند میلیون ضرر داشتیم ......من قبلا خیلی فعال بودم به طوری که تو 1 سال حدود 3.9 میلیون پول خرج کردم ...
همین امسال که هنوزم مونده ..... حالا دیگه اون فعالیت را ندارم

تابستونا حدود میانگین 14 ساعت در روز ساعت کاریم بود !!!!!!!
( از 1 ساعت زدم تا 18 ولی بیشتر 12 تا 14 بوده)

حالا شما به عنوان یک مشاور فکر میکنید ماله کم شدن فعالیتمه یا دلیلی دیگر .................؟؟؟؟!
اگه میشه کارهایی که باید بکنم تا وضعم ( روحی و جسمی ) بهتر بشه مثه ورزش و ... بگید تا انجام بدم ..

و یه وضعیتی از خونواده میگم شاید یکی از دلایل باشه
پدرم جانبازه 60% اصاب و روان ( که برا مدرسه رفتنم باید فرار کنم اگه ببینه با بفهمه ....... و ....)
مادرم بی سواد و خیلی ساده .....
خواهرم که خدا را شکر رفته خونه بخت ( که کشت ما را تا رفت با کلی دعوا و اصاب خورد کنی که هر روز یادشونم برا دامادمون..)
داداشم که فقط بم میگه لاف میای با این وضع خوبم لپ تپ 1.6 میلیون خریدم جلی چششه میگه لاف میای .....
ترم آخر حسابداری و کلی گیر میده ..... تازه با این دهنه لقش فقط مونده تو تلوزیون بگه که من دوست دختر ندارم هر چیم میشینه ومیبینه که سو استفاده نیس بازم میگه بد .... ولی دوستاش هر کدوم میانگین 8 تا دوست دختر دارن نفری...

مادر پدرم که 85 سالشه و هر روز میاد گیر میده به یه جمله و حرف مفت میزنه ای خداااااااااااااااا......

کلیه ی دوستان از اون بچه مایه تا اون فقیراشون از وقتی کمتر کار میکنم بیخیال ما شدن به غیر از همین دختره ( خودش نامزد داره) که از خواهرمم بیشتر دوسش دارم چون خیلی پاکه و از خدا میگه برا همین کارا ول کردم .......................

حالا شما امر بفرمایید تا من انجام بدم .........

بازم یه دنیا ممنون و سپاسگذار که وقت میذارین

ولی اگه وقت کردین من شبا تا 1 بیدارم الانم از سر کار اومدم

یه چتی درباره این مسائل بزنیم

با آرزوی موفقیت شما در همه ی امور زندگی التماس دعا

Sajad.Hitman@yahoo.com

ما دو نفریم. یک مرد و یک خانم. پاسخگوی شما مرد می باشد.
مسلما کاهش ساعات کار بی تاثیر نیست. سعی کنید ورزش سبکتری را انجام دهید تا اسیب نبینید. زمان ورزش را افزایش دهید. سعی کنید زیاد با پدرتان وارد بحث نشوید. این را هم همیشه به یاد داشته باشید که احترام ایشان را همیشه حفظ کنید. برای با نشاط بودن باید خود شما اراده کنید. سعی کنید این وضعیت زیاد ادامه نداشته باشد.
ورزش، ورزش، ورزش و رابطه صمیمانه و مناسب با اعضای خانواده.
موفق باشید.

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد