مشاوره جنسی رایگان

مشکلات و مسائل جنسی خود را از طریق قسمت تماس با مامطرح نمایید

مشاوره جنسی رایگان

مشکلات و مسائل جنسی خود را از طریق قسمت تماس با مامطرح نمایید

#3

سلام جوانی هستم 25 سالمه ، از 14 سالگی استمنا میکنم،اخیراً 2 سالی میشه که آب منی به صورت مقدار زیادی ژله و یه کم حالت مایع تبدیل شده است،می خواستم ببینم چه مشکلی برام پیش آمده است؟
آیا این همه سال باعث نمی شود که بچه دار نشوم؟
در ضمن به زود انزالی هم دچار شدم بصورتی که در 15 ثانیه برای بار اول ارضا میشوم ...
کمکم کنید احساس تنهایی میکنم و روم فشاره که ازدواج کنم نمیدونم چیکار باید بکنم


شما در مورد تعداد دفعات استمنا چیزی نگفته اید. سعی کنید در این کار اصلا افراط نکنید. شکل منی به تغذیه شما بستگی زیادی دارد. سعی کنید دفعات خودارضایی را کاهش دهید و تغذیه مناسبی داشته باشید. در مورد بچه دار شدن زیاد نگران نباشید، اگر هم مشکلی پیش آمده باشد قابل درمان است. راه درمان زودانزالی هم کاهش دفعات خودارضایی است.

سعی کنید خونسرد باشید و زیاد به مسائل جنسی فکر نکنید.

ورزش و تغذیه مناسب را فراموش نکنید.

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد