مشاوره جنسی رایگان

مشکلات و مسائل جنسی خود را از طریق قسمت تماس با مامطرح نمایید

مشاوره جنسی رایگان

مشکلات و مسائل جنسی خود را از طریق قسمت تماس با مامطرح نمایید

#5

سلام و عرض خسته نباشید
سوالاتی داشتم اینکه:
پسری هستم 25 ساله که گاهی برای رفع مسئله جنسی خود ارضایی میکنم چند ماهی هست که به دختری علاقمند و قرار خواستگاری با خانواده او خواهم گذاشت
اما احساس میکنم دختر مورد علاقه من نمیتواند نیاز جنسی من را برطرف کند یا اینطور فکر میکنم اما دقیق نمیدانم
اما خوب دختری است که کمی  به دور از این مسایل می باشد
لطفا راهنمایی بفرمایید که:
علت این احساس چه هست و آیا درست است این فکر من در مورد دختر مورد علاقه ام یا نه؟؟؟
آیا دور بودن یا اهمیت ندادن به این مسئله باعث نمیشود این فکر و احساس درست باشد؟؟؟
مر30


احتمالا همانطور که اشاره کرده اید دور بودن او از مسائل جنسی باعث شده این احساس را داشته باشید. توجه داشته باشید که دختران مجرد معمولا از مسائل جنسی دوری می کنند یا آن را ابراز نمی کنند. مطمئن باشید پس از عقد به مرور به این مسائل اهمیت خواهد داد. معمولا دخترها تا چند ماه پس از عقد هم به این مسائل حساسیت نشان می دهند اما به مرور زمان علاقه آنها به مسائل جنسی بیشتر از مردها خواهد شد.

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد