مشاوره جنسی رایگان

مشکلات و مسائل جنسی خود را از طریق قسمت تماس با مامطرح نمایید

مشاوره جنسی رایگان

مشکلات و مسائل جنسی خود را از طریق قسمت تماس با مامطرح نمایید

#8

سلام دختری هستم ۲۲ ساله که تازه حدود ۹ ماه پیش عقد کردم . من و همسرم هر دو از رابطه جنسی با هم لذت می بریم اما متاسفانه من وقتی دو رابطه جنسی با فاصله زمانی کوتاه برقرار می کنم افسرده شده و به شدت از شوهر و رابطه مان زده می شوم و باعث ناراحتی همسرم می شوم. خواهشمندم مرا راهنمایی کنید منتظر پاسخ هستم .


شما نگفته اید که منظور از فاصله زمانی کوتاه چه مدت است. اگر منظورتان شروع رابطه جنسی مجدد چند دقیقه پس از ارگاسم باشد، این احساس شما طبیعی است. اغلب خانمها تا یکی دو ساعت پس از ارگاسم در نقاطی از بدن خود احساس حساسیت شدید می کنند و دوست ندارند کسی به آنها دست بزند (اگر سوالی باشد بیشتر در این مورد توضیح خواهیم داد). اما اگر منظورتان فاصله یکی دو روزه باشد، مشکل جدی خواهد بود و باید به یک روانشناس مراجعه کرده و تحت مشاوره مستمر قرار بگیرید.

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد