مشاوره جنسی رایگان

مشکلات و مسائل جنسی خود را از طریق قسمت تماس با مامطرح نمایید

مشاوره جنسی رایگان

مشکلات و مسائل جنسی خود را از طریق قسمت تماس با مامطرح نمایید

#12

سلام من کلی نامه نوشتم ولی تا زدم ارور داد ااااااااااااااااااااااااا
خلاصه میگم
من16 سالمه پسرم در حین درس کارم میکنم مستقلم براحتی هستم ولی به دلیل گیر دادن خونواده فعلا کمتر کار میکنم با اینکه درسمم خوبه
من یا خیلی زیاد شهوتی میشم ، یا اگه دختر لختم  باشه حس ندارم
خیلی تازگیا بی حوصلم ونمیتونم هیچ کاری بکنم میرم دراز میکشم و آهنگ گوش میدم با اینکه صدا آهنگ بلنده اینقدر غرق فکر میشم که نمی شنوم
چند وقتی هست با یه دختر دوست شدم ولی اصلا فکر ... ندارم عکسشم نمیبینم و صداشم نمیشنوم ولی SMS  میدیم و چت میکنیم حتی اونو از خواهرمم بهتر میدونم من به دلیل بازاریابی خوبم و روانشناسی که بلدم فقط در مورد دیگران به بچه ها ثابت کردم یعنی با یه بار زنگ زدن یه کاری کردم خودش ... بخواد و .... ولی نه دیدمش و نه کاریش کردم ....
خیلی وقته از سالم گذشته که استمنا نکردم و نمیکنم ....
الانم حوصله ندارم بازی هم کلا نمی کنم ولی کار میرم خیلی کم ....    حالا این دلیل بر چیست  آیا  مسائل جنسی من ربطی به افسردگیم داره  چی کار کنم که اینقد بی حوصله نباشم
اگه بتونیم چت کنیم  خیلی ممنون میشم


نوسانات جنسی شما در این سن زیاد عجیب نیست.

هیچوقت از استعداد خود در زمینه های منفی استفاده نکنید. حتی برای ثابت کردن به دیگران هم این کار را نکنید. بهتر است که زیاد به مسائل جنسی فکر نکنید و اجازه ندهید افکار جنسی به مغزتان وارد شوند. برای رفع بی حوصلگی بهترین راه ورزش است. سعی کنید زیاد تنها نمانید و به فکر فرو نروید. البته وضعیت شما غیر عادی نیست اما نباید بیش از حد ادامه یابد. همیشه خود را با ورزش سرگرم کنید. این قدر هم افسردگی را تلقین نکنید.

در مورد چت فعلا به علت کمبود وقت امکان پذیر نیست اما اگر فرصتی پیش بیاید حتما به شما اطلاع خواهم داد.

نظرات 1 + ارسال نظر
Excellent پنج‌شنبه 8 بهمن‌ماه سال 1388 ساعت 03:16 ب.ظ http://www.Excellent.blogsky.com

salam
nemikhayn javabe on ? ra bediud
mamnon misham

شما سوال خود را در قسمت نظرات مطلب شماره یک مطرح کرده اید و در همان جا نیز به آن پاسخ داده شد.

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد