مشاوره جنسی رایگان

مشکلات و مسائل جنسی خود را از طریق قسمت تماس با مامطرح نمایید

مشاوره جنسی رایگان

مشکلات و مسائل جنسی خود را از طریق قسمت تماس با مامطرح نمایید

#13

با سلام.
دختری هستم 24 ساله و بسیار یک دنده!!
تا حالا با هیچ پسری س... نداشتم.
دقیقاً دو هفته هست که نامزد کردم
من روی اینکه ایشان قبلا با کسی س... داشته یا نه حساسیت دارم. با حساب شناختی که ازش دارم پسر خیلی خوبی هست! بخاطر همون بهش "بله" گفتم.
اما میخوام ته دلم هم راحت بشه.
چون تازه عقد کردیم هنوز خجالت میکشیم در اینجور موارد صحبت کنیم.
خواهش میکنم منو راهنمایی کنید که چطور بفهمم قبلا رابطه ی جنسی داشته یا نه.
یعنی باکره بودنشو از کجا بفهمم؟
یکی از دوستام گفته اگه زود ارضا بشه یعنی قبلا س... نداشته... ولی خودش قبلا گفته که بعد از 2 سال، هنوزم شوهرش زود انزال میشه!!!
اگه میشه کمکم کنید
اگه میشه هرچه زودتر

با تشکر


برای تشخیص اینکه پسری قبلا رابطه جنسی داشته یا نه هیچ روشی وجود ندارد. آنچه دوستتان گفته هم راه مناسبی نیست. برای اینکه بتوانید زندگی خوبی داشته باشید باید آن را با خوشبینی و بر اساس اعتماد به یکدیگر پایه گذاری کنید. فرض را بر پاکی او گذاشته و اعتماد کنید تا بتوانید اعتمادش را کسب نمایید. همیشه بدانید که اعتماد موضوعی دو طرفه است. اگر همیشه با شک به او نگاه کنید زندگی خود را نابود خواهید کرد.

ضمنا به نظر می رسد دوستتان اطلاعات درستی در اختیار شما قرار نمی دهد.

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد