مشاوره جنسی رایگان

مشکلات و مسائل جنسی خود را از طریق قسمت تماس با مامطرح نمایید

مشاوره جنسی رایگان

مشکلات و مسائل جنسی خود را از طریق قسمت تماس با مامطرح نمایید

#14

سلام
من 24ساله،آدم درون گرا و منزوی ای هستم و همین مسئله و خیلی چیزای دیگه باعث شد به عادت زشت خود ارضایی  اعتیاد پیدا کنم
این مسئله شدیدا زندگیم رو تحت تاثیر قرار داد .تا جایی که تقریبا ترک کردمش.
اما چیزی که بیش از همه منو اذیت میکنه،
کوچک بودن غیر طبیعی آلتم هستش که منو از ارتباط جنسی سالم میترسونه
میونم ازتون خواهش کنم کمکم کنین؟
ممنون از وقتی که میزارین برام
قشنگ ترین ها و بهترین ها رو براتون و در کنار عزیزانتون آرزو میکنم از صمیم قلبم.و.......
موفق باشین


گاهی ممکن است وجود چربی اضافی باعث شود آلت مرد نتواند به اندازه مناسب بزرگ شود که با جراحی قابل درمان است. شما برای برطرف کردن مشکلات ذهنی خود به یک روانپزشک مراجعه کنید و این موضوع را هم مطرح نمایید. اما بهرحال این را بدانید که کوچک بودن آلت آنقدر که فکر می کنید مشکل ساز نخواهد بود. در زندگی مشترک مشکلات جنسی زیادی ممکن است وجود داشته باشد که با همکاری دو طرف حل خواهند شد و عشق باعث افزایش این همکاری است.

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد