مشاوره جنسی رایگان

مشکلات و مسائل جنسی خود را از طریق قسمت تماس با مامطرح نمایید

مشاوره جنسی رایگان

مشکلات و مسائل جنسی خود را از طریق قسمت تماس با مامطرح نمایید

#15

سلام من یه پسر20ساله هستم خیلی هم شهوتی تو دانشگاه وقتی دختر ها رو میبینم ... میکنم هر دو هفته یه بار استمنا کنم مشکلی که نداره؟

من با پسر هم س... میکنم این کار برام مشکلی ایجاد میکنه؟


سعی کنید همیشه اعتدال را حفظ کنید. معمولا پسرهایی که بسیار شهوتی هستند پس از ازدواج سرد می شوند. با این شرایطی که شما گفته اید خود ارضایی در حد دوهفته ای یک بار مناسب است اما سعی کنید باز هم فاصله آن را افزایش دهید. به شما توصیه می کنیم همجنس بازی را ترک کنید. مطمئن باشید این کار مشکلات بسیاری برای شما به همراه خواهد داشت. زندگی آینده شما تحت تاثیر این موضوع آسیب خواهد دید.

نظرات 1 + ارسال نظر
Excellent شنبه 10 بهمن‌ماه سال 1388 ساعت 11:11 ب.ظ http://www.Excellent.blogsky.com

سلام
واقعا مشاوره ی خوبی دارید و کاملا درس
من خودم یه دوست دارم که الان ازدواج کرده و چون قبلش هم جنس باز دختر بازو و ....
الان به همسرش بی تفاوته و حتی منم که میبینه هوسی میشه یعنی کلا هر کیو میبینه هوسی میشه و.....
من خود ارضایی داشتم حتی بدتر از اون چیزی که فکرشو بکنی یعنی روزی ..... ولی یک بار برا همیشه قیدشو زدم بدون اینکه بخوام فاصله بندازم و به تدریج و الانم خیلی حالم خوبه ورزشم میکنم و فکرشم به سرم نمیاد
بازم تشکر از این مشاوره خوبی که ما را راهنمایی میکنه که ما هم استفاده کنیم

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد