مشاوره جنسی رایگان

مشکلات و مسائل جنسی خود را از طریق قسمت تماس با مامطرح نمایید

مشاوره جنسی رایگان

مشکلات و مسائل جنسی خود را از طریق قسمت تماس با مامطرح نمایید

#20

سلام - مردی هستم ۴۰ ساله

زنم ۸ سال با من اختلاف سنی دارد. بسیار به او علاقمند هستم . او بیشتر از من مذهبی است و به پاک و نجس بودن اهمیت میدهد . گاهی اوقات در معاشرت جنسی به مشکل برخورد میکنیم. بدلیل وسواس بیش از حد زنم احساس میکنم نمی تواند مرا به خوبی تحریک کند . استفاده از چندین ملافه و دست نزدن و رعایت بیش از حد بهداشت و پاکی و نجسی سبب شده خیلی اوقات در حال انجام احساس گناه کنم و همین باعث ناراحتی و توقف عمل جنسی شود . بارها در این خصوص اعتراض کردم او ادعا میکند که من فکرم غلط است شما بگوئید چاره چیست؟


با او صحبت کنید و بگویید که از رابطه به این شکل لذتی نمی برید و به او بقبولانید که مشکلی بین شما هست. سپس او را راضی کنید که برای حل مشکل نزد یک روانشناس خانم بروید. اگر در این مراحل موفق باشید، روانشناس او را قانع خواهد کرد که با ادامه این وسواس زندگی اش را با مشکل اساسی مواجه خواهد کرد.

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد