مشاوره جنسی رایگان

مشکلات و مسائل جنسی خود را از طریق قسمت تماس با مامطرح نمایید

مشاوره جنسی رایگان

مشکلات و مسائل جنسی خود را از طریق قسمت تماس با مامطرح نمایید

#21

به نظرم طبق مشاهدات و اخبار در شهرستانهایی که حاکمیت جو مذهبی بیشتر باشد و روابط و تعاملات دختر و پسر (جنس مخالف) کمتر و ارتباطات همجنس بیشتر است امار همجنس بازی بیشتر است . این موضوع را شما تائید میکنید؟


همجنسگرایی ناشی از ترشح بعضی هورمون ها در جنین و نیز ناشی از محیطی است که انسان دوران خردسالی را در آن می گذراند. محدودیت بی تاثیر نیست اما این گرایشات بیشتر در کودکی شکل می گیرند و در محیط های باز هم به وفور مشاهده می شوند. ضمنا هیچ آماری از همجنس بازی در شهرهای ایران وجود ندارد.

نظرات 1 + ارسال نظر
. پنج‌شنبه 15 بهمن‌ماه سال 1388 ساعت 11:23 ق.ظ http://www.tofan.cov.ir

سایت جالبی دارید . کاربردی پیشنهاد میکنم تبلیغ سایت را بیشتر کنید خصوصن برای نوجوانان و جوانان . چون فرهنگ عمومی و خانوادگی ما جوری است خیلی از نوجواننا و جوانان جرات پرسیدن مسائل جنسی خود را از نزدیکان ندارند . این سایت شما کمک میکنه بدون اینکه احساس شرم کنند و شناخته شوند راهنمایی بگیرند.

نسبت به وبلاگ لطف دارید. در مورد تبلیغ این وبلاگ لازم است کاربران عزیز همکاری کنند و لینک وبلاگ را در سایتها و وبلاگهای خود قرار دهند. با اینکه سوالات زیاد است (بسیاری از کاربران درخواست پاسخ خصوصی به ایمیل دارند که سوالشان در وبلاگ درج نمی شود) و گاهی پاسخ به سوالات به تاخیر می افتد، اما خوشحال می شویم که بتوانیم در حل مشکلات دوستان کمکی کنیم. شناساندن این وبلاگ به کاربران بدون همکاری شما و سایر دوستان بسیار سخت است.

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد