مشاوره جنسی رایگان

مشکلات و مسائل جنسی خود را از طریق قسمت تماس با مامطرح نمایید

مشاوره جنسی رایگان

مشکلات و مسائل جنسی خود را از طریق قسمت تماس با مامطرح نمایید

#22

با سلام

پسری هستم 25 ساله که 2 سال است که ازدواج کردم . در زمانی که مجرد بودم بسیار شهوتی بودم اما از زمانی که ازدواج کردم به شدت از شهوتم کم شده و تقریبا سرد شدم باید چه بکنم؟؟


این مشکل معمولا برای پسرانی که خیلی شهوتی هستند پس از ازدواج پیش می آید. علتش آن است که وقتی انسان به شدت خواهان چیزی است و به آن دسترسی ندارد، پس از دستیابی اشتیاقش کم می شود. همان افراط و تفریط. سعی کنید به خاطر همسرتان هم که شده دفعات نزدیکی را افزایش دهید. سرد بودن را تلقین نکنید و بدانید که اگر در این زمینه گرم نباشید کل زندگی شما سرد خواهد شد. اگر تا چند وقت اراده کرده و خود را به رابطه مشتاقانه مجبور کنید کم کم مشکل برطرف خواهد شد.

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد