مشاوره جنسی رایگان

مشکلات و مسائل جنسی خود را از طریق قسمت تماس با مامطرح نمایید

مشاوره جنسی رایگان

مشکلات و مسائل جنسی خود را از طریق قسمت تماس با مامطرح نمایید

#23

دختری هستم که نزدیک 18 سال سن دارم. تا به حال با هیچ پسری رابطه ی جنسی کامل نداشته ام(باکره هستم) اما تا حدی آن هم 1 سال پیش رابطه داشتم. من در خود اصلا نیاز جنسی را حس نمیکنم. بعضی دوستانم میگویند مشکل داری. حتی در رابطه های هرچند جزئی قبلم هیچ لذتی نمیبردم و احساس خوبی نداشتم. از دیدن فیلم های ... بسیار کم تحریک میشوم. بچه تر که بودم چندشم میشد اما الان احساسی ندارم. البته اگر مثلا 6 ماه هیچ چیز نبینم و در این مورد توجهی نداشته باشم ممکن است با دیدن چند فیلم پشت سر هم کمی تحریک شوم. حتی وقتی به دوستانم میگم تا حالا خود ارضایی نکردم میگن برم پیش دکتر زنان حتما مشکل دارم. میترسم واقعا مشکل داشته باشم لطفا کمکم کنید.
مشکل دیگر من این است که به غیر از دوران عادت ماهانه مایع بی رنگی گه گاهی از بدن من خارج میشود(گاهی هم سفید رنگ است) و بوی بسیار بدی هم دارد. دلیل آن چیست؟


تمایل و علاقه در افراد مختلف متفاوت است. وقتی به خود و طرف مقابل اجازه رابطه داده اید یعنی تمایل در شما وجود دارد. با افزایش سن تمایل جنسی شما بیشتر خواهد شد. بسیاری از دخترها از دیدن فیلم خیلی تحریک نمی شوند و حتی بعضی ها احساس چندش می کنند اما پس از ازدواج مشکلی ندارند. خودارضایی هم بین دختران زیاد رواج ندارد. شما هیچ مشکلی ندارید.

مایع سفید رنگ عفونت است. اگر همیشگی باشد حتما به ماما مراجعه کنید.

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد