مشاوره جنسی رایگان

مشکلات و مسائل جنسی خود را از طریق قسمت تماس با مامطرح نمایید

مشاوره جنسی رایگان

مشکلات و مسائل جنسی خود را از طریق قسمت تماس با مامطرح نمایید

#26

سلام مجدد
در ادامه ی سوال قبلم (شماره 18) باید بگم که من در یه رابطه ی ازدواجی هستم تقریبا ۷ ماهی میشه و با توجه به علاقه ای که به طرف مقابلم دارم تنها از تحریک احساسی و جنسی طرفم لذت میبرم و وقتی بخواد از این مرحله بالاتر بره مانعش میشم و تمایلی ندارم و به نیاز خودم اهمیت نمیدم. و اینکه احساس میکنم خیلی زود این روابط برام تکراری خواهند شد. بازم از راهنمایی و کمکتون تشکر میکنم


شما چون ازدواج نکرده اید کمی احساس ترس از رابطه جنسی دارید که طبیعی است. پس از ازدواج و به مرور تمایل شما بیشتر خواهد شد. این را بدانید که شوهرتان از اینکه ببیند شما در حال لذت بردن هستید بسیار لذت خواهد برد. شوهرتان هم باید مراحل تحریک شما را یکی یکی و پشت سر هم طی کند و نباید ناگهان به آخر کار برود.ضمنا روابط جنسی اگر با عشق و علاقه طرفین به یکدیگر همراه باشد هیچوقت تکراری نخواهند شد. تلقین منفی نکنید و اراده ای قوی برای بهتر بودن داشته باشید.

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد