مشاوره جنسی رایگان

مشکلات و مسائل جنسی خود را از طریق قسمت تماس با مامطرح نمایید

مشاوره جنسی رایگان

مشکلات و مسائل جنسی خود را از طریق قسمت تماس با مامطرح نمایید

#27

سلام... خسته نباشید... من در س... خیلی دیر ارضا میشم به طوری که یکبار 1 ساعت طول کشید اما آخرم ارضا نشدم ولی فکر کنم اون دو بار ارضا شد و به دلیل وقت کم س... رو رها کردم و رفتم.... این یه نوع مریضی است؟؟؟ البته دوست ندارم زود ارضا شوم ولی نهایتن یک ساعت کافیه. به نظرت چکار کنم


استرس و محدودیت وقت و مشغولیت فکری باعث ارضا نشدن می شود. همچنین گاهی هنگام نزدیکی از پشت به علت فشار زیاد این مشکل پیش می آید. شما یا دو رابطه با فاصله زمانی خیلی کم داشتید و یا قرص یا ماده خاصی را مصرف می کنید. اگر هیچیک از این موارد نباشد حتما به پزشک مراجعه کنید.

نظرات 1 + ارسال نظر
سجاد جمعه 16 بهمن‌ماه سال 1388 ساعت 10:18 ب.ظ http://www.MLBK.blogsky.com

هیچکدومش بود.... جدا باید برم دکتر.... نه نمیرم....................!!

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد