مشاوره جنسی رایگان

مشکلات و مسائل جنسی خود را از طریق قسمت تماس با مامطرح نمایید

مشاوره جنسی رایگان

مشکلات و مسائل جنسی خود را از طریق قسمت تماس با مامطرح نمایید

#30

با سلام و خسته نباشید خدمت شما مشاورین گرامی.من پسری ۲۴ ساله هستم و  ۳ سال هست که با یک دختر دوست هستم و قصد ازدواج داریم.تازگی ها شروع به س... با یکدیگر کردیم ولی توی س... بی احساس هستش . خودش می گه زیاد براش لذت نداره.چون همش میترسه و درد می کشه .ولی بر عکس اون من خیلی شهوتی هستم . از وقتی این موضوع رو دیدم یکم برای ازدواج سرد شدم .ممنون میشم راهنماییم کنید که چه کار باید کنم.و یک مشکل دیگری که من دارم با شخص های دیگری هم همزمان س... دارم ولی بعد از اینکه س...مان تمام میشود و ارضا می شوم دیگر دوست ندارم پیش آن دختر باشم  و می خوام زود پاشم برم.در این مورد هم ممنون میشم راهنماییم کنید


بی احساس بودنش شاید بخاطر این باشد که شما آنطور که دوست دارد به او لذت نمی دهید و تحریکش نمی کنید. البته بسیاری از دخترها قبل از ازدواج به این شکل هستند. ضمنا ترس باعث تحریک نشدن می شود. اگر هم از پشت رابطه برقرار می کنید که احساسش در این شرایط طبیعی است. شما از او بپرسید که چه تحریکی را می پسندد. شاید در این موقعیت بطور کلی با تحریک مخالف باشد. در مورد موضوع دوم به شما تاکید می کنیم که با افراد مختلف رابطه برقرار نکنید. چون باعث نارضایتی شما از زندگیتان می شود.

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد