مشاوره جنسی رایگان

مشکلات و مسائل جنسی خود را از طریق قسمت تماس با مامطرح نمایید

مشاوره جنسی رایگان

مشکلات و مسائل جنسی خود را از طریق قسمت تماس با مامطرح نمایید

#33

با سلام.
من ۲۵ سال دارم و سایز الت من در هنگام تحریک در حدود ۱۳ سانیمتر است با توجه به اینکه هنوز ازدواج نکرده ام می خواستم بدانم ایا این موضوع مشکلی برای من ایجاد خواهد کرد یا خیر.
سوال دیگر من در اینمورد است که من به پای برهنه خانمها علاقه زیادی دارم.ایا این موضوع به این معنیست که باید به مشاور مراجعه کنم یا این حالت طبیعی است.
از لطف شما سپاسگذارم


شما هیچ مشکلی نخواهید داشت. دوست داشتن تمام مشکلات را حل می کند. شما اگر بتوانید همسر خود را به روشهای مختلف به اندازه کافی تحریک کرده و او را ارضا کنید، اندازه آلت موضوع مهمی نخواهد بود. هر مردی به قسمتی از بدن زن علاقه بیشتری دارد و این کاملا طبیعی است. شما باید علاقه خود را به همسرتان در آینده منتقل کنید تا از آن طریق به تحریک شما اقدام کند.

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد