مشاوره جنسی رایگان

مشکلات و مسائل جنسی خود را از طریق قسمت تماس با مامطرح نمایید

مشاوره جنسی رایگان

مشکلات و مسائل جنسی خود را از طریق قسمت تماس با مامطرح نمایید

#36

با سلام. وقتتون بخیر

پسر هستم 21 ساله. احساس میکنم آلتم یه جور مشکل غیر عادی داره.طول آلتم  11.7 و قطرش 13.9 . احساس میکنم قطر آلتم خیلی غیر استاندارده!!قبلا فکر میکردم طول آلتم کوچیکه .

در زمان تحصیل با دوستام که مشورت میکردم، باور نمیکردند و یا میخندیدند. چند هفته پیش یکی از دوستام ایمیل یک شخصی رو بهم داد و گفت که اورولوژیسته! به امید اینکه مشکلمو حل کنه بهش ایمیل زدم. ولی نه تنها مشکلمو حل نکرد ، بلکه یه مشکل دیگه اضافه کرد!!!!! اونم این بود که میگفت متاسفانه شما جزو معدود کسانی هستید که نمیشه زنی با شما س... کنه.
میگفت محبل زن قطرش 2 سانتی متره. بعد میگفت متوسط طول آلت 15 - 16 سانتی متره و قطرش 5 - 6 سانتی متره. یعنی قطر آلت تو 3برابر معمول هستش   . بعدش من گفتم بابا جان مگه واژن خانومها قدرت کشش نداره؟ گفت چرا ولی درد داره و تا بخواد به اندازه تو عادت کنه خیلی درد میکشه و ممکنه سرد بشه و تورو ترک کنه!! من که حالیم نیست چی میگه ولی خیلی ناراحتم. در ضمن 1 سال هست که از شرکت کانادایی ...  دستگاه کشنده آلت خریدم به امید اینکه حداقل طول رو افزایش بده. در طول 1.2 تغییر داشتم و در قطر 1 سانتی متر. (یعنی همون سایزی که براتون اولش گفتم). ولی نمیخوام قطر التم بیشتر بشه. حالا بنظر شما این شخص درست گفته یا نه؟ خیلی نگرانم. یعنی نمیشه س... کنم؟

کمک کنید


شاید باور این موضوع سخت باشد اما چنین آلت هایی واقعا وجود دارند. شما به هیچوجه نگران آینده جنسی خود نباشید. شاید نتوانید دخول کامل انجام دهید اما با استفاده از انگشت ها و زبان و تحریک کلیتوریس (چوچوله) که در بیرون مهبل قرار دارد، می توانید همسر خود را به ارگاسم برسانید. اکثر زنان با دخول به ارگاسم نمی رسند و عامل اصلی در ارضای زن تحریک کلیتوریس است. هر زوجی مشکل جنسی خاص خود را دارند که با کمک هم راه حل مناسبی برای آن پیدا می کنند. شما هم زیاد به این موضوع فکر نکنید. شما می توانید رابطه جنسی موفقی داشته باشید، حتی اگر شامل دخول کامل نباشد.

نظرات 2 + ارسال نظر
امیر پنج‌شنبه 6 اسفند‌ماه سال 1388 ساعت 11:18 ب.ظ

امیدوارم همینطوری که شما میگید باشه. به نظر شما راهی برای کمتر کردن قطر یا جلوگیری از افزایش وجود داره؟ آیا ای بیماری خاصی هستش؟
راستی در قسمت یادداشت مشاورین یه نظری دادم که امیدوارم جدی بگیرید

به این موضوع به دید مشکل نگاه نکنید. اعضای بدن انسانها همیشه شبیه به هم نیستند و موارد استثنایی هم وجود دارد. در این سن نباید افزایش طول و قطر وجود داشته باشد. سعی کنید از وسایل کمکی استفاده نکنید چون ممکن است عوارض خاص خود را داشته باشند.

رضا دوشنبه 2 فروردین‌ماه سال 1389 ساعت 08:26 ب.ظ

دوست عزیز یک لا نمی رسد تو دولا میکنی. ببینم ،اگر احیانا شما شکمت بزرگ باشد سعی میکنی قدت را بلند تر کنی یا قطر شکم را کاهش دهی؟البته قدما گفته اند که گرز باید در خورند پهلوان باشد. به نظر من همچه آلتی اگر چه اندازه خارج از عرف دارد، ولی سرقفلی هم دارد. منتها باید کمی بگردی و طالبش را پیدا کنی.حواست باشد ارزان نفروشی ها

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد