مشاوره جنسی رایگان

مشکلات و مسائل جنسی خود را از طریق قسمت تماس با مامطرح نمایید

مشاوره جنسی رایگان

مشکلات و مسائل جنسی خود را از طریق قسمت تماس با مامطرح نمایید

** یادداشت مشاورین **

از کاربرانی که درخصوص موارد مشاوره، تجربه شخصی یا اطلاعات خاصی دارند درخواست می شود در قسمت نظرات مطرح نمایند. ما از هرگونه بحث و نقد مشاوره های خود استقبال می کنیم. همچنین کاربران می توانند در قسمت نظرات با یکدیگر وارد بحث شوند.

نظرات 3 + ارسال نظر
امیر پنج‌شنبه 6 اسفند‌ماه سال 1388 ساعت 11:12 ب.ظ

با سلام.
چرا به فکر راه اندازی یک سایت جدید با امکان "تالار گفتمان یا همون فروم" نیستید؟ در زمینه جنسی تالار گفتگو خیلی کمه. ولی قربونش برم در زمینه ی موبایل و ماهی و اینجورچیزا همینطور ریخته!

چنین سایتی در شرایط فعلی نیاز به وقت و کنترل بسیار دارد که شاید در آینده بتوانیم از عهده آن برآییم. فعلا دوستان می توانند در قسمت نظرات در مورد هر موضوع به بحث بپردازند.

امیراشکان یکشنبه 9 اسفند‌ماه سال 1388 ساعت 12:49 ق.ظ

سلام
من جوانی ۲۴ ساله و مجردم ..... به علت اینکه سایت های سکسی بالایی دیده ام تقریبا در مورد همه مدل پوزیشن اطلاعاتی دارم ....قابل ذکرست که تعدادی از این پوزیشن ها در نهایت احترام و آرامش با تحریک پذیری بالاست و حتی بدون آمیزش بالاترین حد لذت و ارگاسم را باعث می شود . اما در عین حال بعضی از این پوزیشن ها در نهایت بی شرمی نسبت به طرف مقابل هستند که جدای از اینکه تنها به یک فعالیت مکانیکی صرف تبدیل می شوند در آن طرفین؛‌‌رضایت قلبی و احساسی واقعی ندارد ....

خواستم این نکته را متذکر بشم که بسیاری از اطلاعات س..کسی که از طریق اینترنت به دست افراد می رسد واقعی نیستند و عزیزان سعی نکنند برای کسب اطلاعات و آموزش و آمیزش به این سایت ها رجوع کنند . البته منظورم فقط سایت های پ.ورن و س.ک.سولوژی نیست . بعضی از موارد مشاوره نیز چنین است . البته تا به حال این مرکز مشاوره اینترنتی بسیار صادقانه عمل کرده است و اطلاعات مفید و واقعی در اختیار مخاطبانش قرار داده است ...

در مورد پوزیشن ها و روش های رفتاری طرفین خصوصا زنان در مقابل مردان می توانم به عزیزان کمک کنم . در صورت تمایل در همین قسمت درخواست های خود را مطرح نمایید.

با تشکر امیراشکان

one یکشنبه 9 اسفند‌ماه سال 1388 ساعت 07:12 ب.ظ

من سکس را به عنوان یک حرکت زشت و غیر اخلاقی می دونم حالا چه در غالب شرع باشه چه در خارج شرع ...

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد