مشاوره جنسی رایگان

مشکلات و مسائل جنسی خود را از طریق قسمت تماس با مامطرح نمایید

مشاوره جنسی رایگان

مشکلات و مسائل جنسی خود را از طریق قسمت تماس با مامطرح نمایید

#37

من مرد و 28 سالمه             
دوست دارم در هفته 2 تا3 بار س... داشته باشم اما همسرم تمایل ندارد و مشکل دیگر من زود ارضا میشوم و باید سریعا برای س... مجدد خودم رو اماده کنم تا همسرم  به ارگاسم  برسه که به خوبی میرسه و راضیه اما من مثل بار اول لذت نمی برم لطفا دارویی تجویز کنید تا میل همسرم زیاد شود و من هم دیرتر ارضا شوم زمان س... مجدد ما 15 دقیقه است که راضی کننده است اما رهبری س... باید بر عهده همسرم باشه تا س... کامل شه اما اگه انزال زود رس نداشتم از یکنواختی راحت میشدیم و ایا مصرف این داروها عوارض دارند با تشکر فراوان


شما باید بتوانید راحت با هم صحبت کنید و تمایلات خود را به هم منتقل نمایید. شما باید همسرتان را بهتر و بیشتر تحریک کنید. سعی کنید در مواقع معمولی بیشتر او را نوازش کرده و ببوسید. تمایل به رابطه جنسی ارتباط مستقیمی با رضایت از زندگی دارد. شما می توانید از کاندوم با کرم تاخیری استفاده کنید اما نباید همیشگی باشد و گاهی از مواد تاخیری استفاده کنید تا ضرری نداشته باشد. بهترین روش کنترل رابطه و تغییر حالت تحریکی جهت به تاخیر انداختن انزال است. حتی الامکان از دارو استفاده نکنید. استفاده مداوم مضر است.

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد