مشاوره جنسی رایگان

مشکلات و مسائل جنسی خود را از طریق قسمت تماس با مامطرح نمایید

مشاوره جنسی رایگان

مشکلات و مسائل جنسی خود را از طریق قسمت تماس با مامطرح نمایید

#44

لطفا بهترین شیوه برای درمان زود انزالی که عوارضی برای بدن نداشته باشد را بیان کنید. ضمنا طول آلت من حدود 15 سانتیمتر و قطرش حدود3.5 سانتیمتر است برای افزایش اندازه آْلت چه اقدامی را پیشنهاد می کنید؟


بهترین شیوه برای به تاخیر انداختن انزال یافتن راهی طبیعی برای آن است. هر مردی می تواند راه حلی برای خود پیدا کند. یک راه آن است که در حین دخول وقتی احساس کردید به انزال نزدیک می شوید آلت خود را خارج کرده و با انگشت و زبان به تحریک مهبل و کلیتوریس بپردازید. وقتی آلت با بدن زن تماس نداشته باشد از حالت انزال دور شده و حتی می خوابد. وقتی احساس کردید از انزال فاصله گرفته اید، با مالیدن آلت به کلیتوریس و مهبل زن آن را آماده کرده و مجددا دخول را انجام دهید. این کار را می توانید چندین بار تکرار کنید و تا هر زمانی که بخواهید جلوی انزال را به شکلی کاملا طبیعی بگیرید. زن هم چون وقفه ای در تحریکش پیش نیامده و نیز بخاطر تنوع ایجاد شده در تحریک، لذت بیشتری برده و راضی خواهد بود. سعی کنید این کار را تا جایی ادامه دهید که زن به ارگاسم برسد و پس از آن شما انزال کنید. توجه کنید که معمولا کلیتوریس زنان پس از ارگاسم حساس شده و دوست ندارند با چیزی تماس پیدا کند اما عموما برای دخول مشکلی ندارند. ضمنا نوازش پس از ارگاسم را هیچوقت فراموش نکنید و تا بازگشت زن به حالت عادی نوازش را ادامه دهید که حدودا ده دقیقه به طول می انجامد.

برای تغییر اندازه آلت از هیچ وسیله ای استفاده نکنید. اصولا اندازه آلت برای زنان اهمیت خاصی ندارد و تحریک و لذت جنسی برایشان مهمتر است. این موضوع را می توانید از مشکلاتی که خانمها در همین وبلاگ مطرح کرده اند نیز متوجه شوید. اغلب زنان از سردی شوهرشان گله می کنند نه از اندازه آلتش.

نظرات 2 + ارسال نظر
رضا دوشنبه 2 فروردین‌ماه سال 1389 ساعت 08:08 ب.ظ

ای بابا دستخوش 15 سانتیمتر آلت داری و هنوز ادعای کمبود میکنی؟ بزرگتر از این بشه حفظ کردنش در زیر شلوار مشگل میشه ها. از ما گفتن. رسوایی ببار نیاید.البته هچون ارتفاعی با همچین قطری کمی همخوانی ندارد و جا دارد روی تناسب اندام آن کار کنی .

نادر پنج‌شنبه 2 اردیبهشت‌ماه سال 1389 ساعت 07:47 ب.ظ

سلام.
اما من بارها شنیده ام که خانمها مرد با آلت بزرگ دوست دارند...بخصوص در طول.
آیا درست نیست؟!

شاید درست باشد اما همیشه انسان به همه خواسته های خود نمی رسد.

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد