مشاوره جنسی رایگان

مشکلات و مسائل جنسی خود را از طریق قسمت تماس با مامطرح نمایید

مشاوره جنسی رایگان

مشکلات و مسائل جنسی خود را از طریق قسمت تماس با مامطرح نمایید

#48

میشه منو راهنمایی کنین
من با آقایی هم سن خودم آشنا شدم الان 9 ماهه که همو میشناسیم اوایل فقط با اس ام اس و خیلی کم تماس تلفنی اونم در حد احوالپرسی ارتباط داشتیم اما الان 2 ماهی میشه رابطه جدی تری پیدا کردیم با وجود اینکه ما خیلی کم قرار میگذاریم این مدت فقط 6 بار همو دیدیم اونم فقط تو ماشین ایشون .. 2 ماه پیش که همو دیدم اون منو بوسید و من ناراحت شدمو بهش گفتم اونم عذز خواست و اما دوباره چند روز پیش همو دیدم و اون بازهم منو بوسید اینبار نوازش بدنم و بغل هم کرد و  من بدم نیومد بعدا که فکر کردم به این نتیجه می رسم که آیا اون میخاد منو به حدی برسونه که بتونم باش رابطه نزدیک کنم میترسم من خیلی دوستش دارم و اونم میدونه اینو اما قصدش ازدواج نیست من چه کار کنم که از این بدتر نشه رابطمون منظورم از نظر فیزیکیه آخه ما باهم تفاهم زیاد داریم و عاشق اخلاقشم... میشه کمکم کنین


معمولا هر چه رابطه جلوتر می رود تماسهای بدنی هم بیشتر می شوند. پسرها دوست دارند به مرور در رابطه پیشرفت کنند و تا جایی که امکان دارد جلو بروند. معمولا حد رابطه را دختر تعیین می کند چون این دختر است که محدودیت دارد و ممکن است متضرر شود. در چنین رابطه هایی به جایی که نتوانید از خود دفاع کنید نروید، مگر آنکه خطرات احتمالی آن را بپذیرید. شما می توانید رابطه را در هر حدی که بخواهید حفظ کنید. او نمی تواند شما را به کاری مجبور کند. البته سعی می کند شما را به آنچه که می خواهد علاقه مند کند. در اینصورت با وجود تمایل، سعی کنید عقلانی فکر کنید. شما توانایی فکر کردن دارید پس مسئولیت هر آنچه می پذیرید با خودتان است. اگر در اثر تحریک توانایی فکر کردن را از دست می دهید سعی کنید جلوی تحریک را بگیرید. معمولا دخترها وقتی زیاد تحریک شوند مراحل بعدی را راحت تر می پذیرند.

نظرات 4 + ارسال نظر
شیرین شنبه 15 اسفند‌ماه سال 1388 ساعت 10:14 ب.ظ

من قبلا با شماره #48 ازتون کمک و راهنمایی خواستم خیلی ممنونم از اینکه جواب منو دادین خیلی خوشحال شدم .
راستش من همین چهارشنبه گذشته با همین آقا رابطمو بهم زدم یعنی من که نه در اصل ایشون اینکار و کرد چون زمانی که میخواست منو ببوسه ازش خواستم که اینکار و نکنه و به خواسته و عقاید من احترام بگزاره گفتم که بخاطر کار قبلش احساس گناه میکنم ... اون به من خندید و مسخرم کرد از برخورد سردش خیلی ناراحت شدم خیلی دلم شکست که اون فقط منو بخاطر بوسیدن و نوازش و صرفا ارضای خودش میخواسته فکر میکردم تمام ناز و نوازش و بوسیدن و ابراز عشق بخاطر احساس که به من داشته اما ....همش دروغ بوده .
خیلی گریه کردم باز پشیمون هم میشدم که نباید بخاطر یک بوس رابطمو تموم میکردم ؛ با اینهمه عشقی مه بهش داشتم ؛ خودمو ملامت میکردم تا اینکه خواب دیدم دور خونه ی خدا پر از آبه و من تو آب شنا میکنم درست همون شب این خواب و دیدم ؛ شب پنجشنبه و تولد حضرت محمد ؛ فکر کنم خدا میخواسته که به من بفهمونه کارم درست بوده
نمیدونم چرا اینو واسه شما گفتم شاید یه درسی باشه واسه دخترای مث من شاید این مطلب و خیلی از دخترها بخونن و بفهمن اینکه مواظب این پسرا باشیم که مث گرگ گرسنه دنبالمونن و احساس یه دختر رو اینطوری زیر پا میزارن .. ممنونم ازتون

حامد چهارشنبه 4 فروردین‌ماه سال 1389 ساعت 02:28 ق.ظ http://nahll.blogfa.com

باسلام
اگه فضولی نباشه میخواستم اینو بگم که اگر دختری به پسری نگاه بیمورد نکنه هیچ پسری دنبال اون دختره نمیره البته اگه پسره آدم باشه!

کورش پنج‌شنبه 2 اردیبهشت‌ماه سال 1389 ساعت 07:37 ب.ظ

سلام شیرین خانم.
به شما به خاطر آن خواب تبریک می گم حتمآ تعبیر بسیار خوبی داره.
رابطتتون با پروردگار را قوی تر کنید.
پیروز باشید !!!

اورانوس دوشنبه 4 بهمن‌ماه سال 1389 ساعت 05:33 ب.ظ

سلام شیرین عزیز
کاری خوبی کردید پسر که بدون قصد ازدواج به بدن شما علاقه داشته باشد و بخواهد که از شما مثل یک شئ استفاده کند و به موقع دلزده شده و رهایتان کند خوب است که مانند سگ ازخود برانیدش و تمام دختران باید متوجه این باشد که قبل از نامزدی به هیچ پسری اعتماد نکنند و خودرا به دست شان ندهند
موفق و پیروز باشید

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد