مشاوره جنسی رایگان

مشکلات و مسائل جنسی خود را از طریق قسمت تماس با مامطرح نمایید

مشاوره جنسی رایگان

مشکلات و مسائل جنسی خود را از طریق قسمت تماس با مامطرح نمایید

#50

سلام،
دختری هستم ۲۹ ساله، که ۲ سالی هست که بسیار میل جنسی ام زیاد شده که البته میدانم برای این سن طبیعی هست.. متاسفانه، مدتی به خود ارضایی پناه آوردم و الان هم ماهی یکبار یا ۲ ماه یکبار برایم پیش می آید.. به هر حال، اوایل ارضا میشدم و لذت هم میبردم ولی حالا فقط برای رهایی از فشارهای جسمی که میل جنسی بهم تحمیل میکند، انجام میدهم. مدت چندین ماه بود که سینه های دردناکی داشتم و خصوصا برجستگی نوک سینه ها بسیار دردناک و سفت بود. مدتی این عارضه رفع شده بود ولی باز هم با زیاد شدن میل جنسی ام این عارضه شدت پیدا کرد و ۱ هفته هست که آزارم میدهد، حتی دیروز به یک چت روم رفتم و از چند نفر راهنمایی خواستم که نظرشان این بود که تنها با عمل جنسی یا خودارضایی مشکل رفع خواهد شد که در نهایت سعی کردم خودارضایی کنم ولی خیلی سریع احساس خستگی و بیمیلی بهم دست داد و طبق معمول نیمه کاره ماند. این رو هم بگم که در حدود دوران تخمک گذاری هستم. جایی خواندم که بر هم خوردن تعادل اسیدهای چرب در بافت سینه هورمونها میتوانند در این دوران دردزا شوند پس در اینصورت این میتواند با تغذیه بسیار مرتبط باشد. ضمنا اینکه مایل به خود ارضایی نیستم ولی بسیار رابطه جنسی را دوست دارم باعث شده خودارضایی مرا به ارگاسم نرساند(با توجه به اینکه ارگاسمهای خوبی را در اوایل خودارضاییهایم تجربه کردم) یا اینکه دلیل دیگری میتواند داشته باشد؟
پس سوال اول این بود که چطور از درد نوک سینه رها شوم؟ و سوال دوم اینکه آیا خودارضایی کمکی میکند یا کلا انجام ندهم، با توجه به اینکه رابطه جنسی ندارم؟


درد نوک سینه های شما با خودارضایی برطرف نخواهد شد. اگر فقط در دوران تخمک گذاری پیش می آید، می تواند طبیعی باشد. اما اگر در سایر مواقع هم این درد وجود داشته باشد ممکن است ناشی از وجود عفونت در سینه های شما باشد که حتما باید به پزشک مراجعه کنید. هیچوقت در مورد چنین مسائلی از افراد ناشناس در چت روم ها نظر نخواهید. شما به عنوان یک دختر که بدن حساسی دارید باید بصورت دوره ای به ماما مراجعه کنید.

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد