مشاوره جنسی رایگان

مشکلات و مسائل جنسی خود را از طریق قسمت تماس با مامطرح نمایید

مشاوره جنسی رایگان

مشکلات و مسائل جنسی خود را از طریق قسمت تماس با مامطرح نمایید

#55

مردی ۴۱ساله هستم حدود ۱۶ سال است که ازدواج کرده ام چند سالی است که بعد از نزدیکی وهنگام انزال درد شدیدی در ناحیه مقعد احساس میکنم این درد بحدی شدید است که تا پاهایم انتقال پیدا میکند و احساس میکنم همین الان از شدت درد خواهم مرد اما برای اینکه همسرم احساس ناراحتی نکند به خود میپیچم و تحمل میکنم نمیدانم تا کی میتوانم این درد فوق العاده وحشتناک را تحمل کنم لطفآ برای خلاصی از این درد مرا راهنمایی کنید

با کمال تشکر


شما چرا به پزشک مراجعه نمی کنید؟ چرا این درد را تحمل می کنید و اقدامی انجام نمی دهید؟ حتما نزد دکتر بروید تا شما را معاینه کرده و آزمایشات لازم را برایتان تجویز کند. اینقدر خوددار نباشید. خجالت نکشید و هر چه سریعتر تحت درمان قرار بگیرید. ضمنا شما نباید این موضوع را از همسر خود مخفی کنید. به او بگویید تا بیشتر شما را برای معالجه تشویق کند.

نظرات 1 + ارسال نظر
الراجی پنج‌شنبه 5 فروردین‌ماه سال 1389 ساعت 08:39 ب.ظ

سلام آقا جان شما مشکل پروستات دارید و احتمالا قبلا بخاطر جلو گیری از انزال منی ِ از خروج آن جلو گیری کرده اید و بخاط برگشت منی و عفونت در قسمت پروستات دچار این عارضه هستید . ضمنا چاره اش دریافت آنتی بیوتیک و بعضی دارو های مخصوص است که حتما باید زیر نظر پزشک متخصص باشد هیجچ نگرانی هم ندارد . و السلام

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد