مشاوره جنسی رایگان

مشکلات و مسائل جنسی خود را از طریق قسمت تماس با مامطرح نمایید

مشاوره جنسی رایگان

مشکلات و مسائل جنسی خود را از طریق قسمت تماس با مامطرح نمایید

#73

سلام به شما وتشکر فراان به خاطر زدن این وبلاگ
من 17 سالمه و نیاز شدیدی به بردگی جنسی دارم - توضیح اینکه این نوع حالت ارضای جنسی چیست بماند ولی باید بدانید با س... تفاوت دارد. از 6 سالگی که بالغ نبودم هم بسیار شدید سعی میکردم اما آبی نمی آمد. اما حالا که میتوانم این کار را بکنم بدون اینکه بتوانم جلوی خودم را بگیرم روزی دو بار این کار را میکنم تا از همه لحاظ خالی شوم. کافیست فقط نزدیک رخت خوابم شوم
یا اینکه متوجه تنهایی شوم. آن وقت می رود به روزی 4 بار. من در حد مرگ این کار را میکنم و آسیب هایی هم به خود رسانده ام. بارها کنار گذاشته ام اما معتاد شده ام . با تمام وجود از شما میخواهم کمکم کنید


اراده انسان بر هر کاری تواناست. اراده کنید و کم کم میزان آن را کاهش دهید. زندگی و آینده خود را نابود نکنید. سعی کنید اصلا تنها نمانید. ورزش کنید و کتاب بخوانید. اگر باز هم نتوانستید جلوی خود را بگیرید حتما به یک مشاور مراجعه کنید تا تحت مشاوره مستمر قرار بگیرید. از صحبت با مشاور اصلا خجالت نکشید.

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد