مشاوره جنسی رایگان

مشکلات و مسائل جنسی خود را از طریق قسمت تماس با مامطرح نمایید

مشاوره جنسی رایگان

مشکلات و مسائل جنسی خود را از طریق قسمت تماس با مامطرح نمایید

#112

سلام
من ۹ سال ازدواج کردم.قیل از بچه دار شدنمان زیاد س... داشتیم و الان کمتر شده.تا حدود ۲ سال پیش از هر ۳ یا ۴ باز س... با خانمم اون یکبار کاملا ارضا میشد.اما دو سالی  است که س...مون کمتر شده البته به خاطر وجود بچه دوم  و من زود ارضا میشم.خیلی کم میتونم ارضاش کنم.
مواردی شده که بسیار مقدماتشو انجام میدم و خانمم کاملا حشری میشه اما به محض ارضا شدن من  کمی بعدش منصرف میشه البته خاتمم از سوزش هم رنج می بره.دکتر هم رفته اما درست نشده.کرمی هست برای دیر انزالی یا نه


مسلما همسر شما دوست ندارد که شما قبل از او ارضا شوید. سعی کنید او را بیشتر تحریک کنید حتی اگر لازم باشد کمتر دخول انجام دهید یا با آلت نیمه راست دخول کنید تا زود ارضا نشوید. به همراه بعضی از کاندومها کرم تاخیری وجود دارد که می توانید بصورت محدود از آن استفاده کنید.

ضمنا مشاوره شماره 44 را هم مطالعه کنید.

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد