مشاوره جنسی رایگان

مشکلات و مسائل جنسی خود را از طریق قسمت تماس با مامطرح نمایید

مشاوره جنسی رایگان

مشکلات و مسائل جنسی خود را از طریق قسمت تماس با مامطرح نمایید

#142

با سلام و تشکر از سایت خوب و مفیدتون...
دو سوال داشتم
شوهر من آلت نسبتاً بزرگ و جذابی داره. اون دوست داره که من با دهان آلتش را تحریک کنم و با این کار هم حسابی تحریک میشه. البته خود من هم با این کار مشکلی ندارم و حتی ازش لذت هم میبرم ولی مشکل اینجاست که به دلیل بزرگی آلت نمی تونم تمامش را در دهانم بگذارم. می خواستم ببینم تکنیکی برای این کار وجود داره؟
در زمانی که آلت داخل دهانم هست مقداری از پیش آب وارد دهانم میشه. می خواستم ببینم خوردن پیش آب و منی ضرری داره یا نه؟ البته این در مورد شوهرم هم صدق می کنه چون اون هم دوست داره منی مرا بخوره. آیا مال زن هم مشکلی داره یا نه؟


لازم نیست حتما شبیه هنرپیشه های فیلمها کار کنید. بدون گذاشتن کامل آن در دهان هم می توانید او را خوب تحریک کنید. خوردن پیش آب و منی از نظر بهداشتی مشکلی ندارد و هیچگونه آلودگی به همراه ندارد. در مورد زن هم همینطور.

نظرات 1 + ارسال نظر
رضا - 49 دوشنبه 6 اردیبهشت‌ماه سال 1389 ساعت 11:42 ب.ظ

اول اینکه به حسن انتخاب شما باید تبریک گفت . البته من یک تکنیک موثر برای حل این مشگل سراغ دارم. میتوانید قبل از تحریک که کوچک است آنرا داخل دهان کنید، یعنی علاج واقعه را قبل از وقوع بنمایید و وقتی بزرگ شد دیگر راه فراری وجود ندارد و کاملا جای خود را باز میکند. البته باید مواظب باشید که لقمه بزرگ در گلو گیر نکند.

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد