مشاوره جنسی رایگان

مشکلات و مسائل جنسی خود را از طریق قسمت تماس با مامطرح نمایید

مشاوره جنسی رایگان

مشکلات و مسائل جنسی خود را از طریق قسمت تماس با مامطرح نمایید

#146

سلام
من دخترم 17 سالمم هست!جایی خوندم که نوشته بود با ورود پنبه به داخل واژن پرده پاره میشه!نمیدونم وبلاگ شما بود یا نه!ولی من خیلی میترسم چون چند سال پیش نوار بهداشتیم پاره شده بود و همه ی پنبه هاش زده بود بیرون و من وقتی رفتم دستشویی اینو فهمیدم ایا امکان داره الان من دختر نباشم؟ میشه یه روش بگین که من پرده مو ببینم و خودم بفهمم دخترم یا نه؟


فقط جسم سخت می تواند پرده را پاره کند. احتمال پارگی با پنبه بسیار ضعیف است. جهت اطمینان به پزشک زنان مراجعه کنید و بخواهید پرده بکارت شما را معاینه کند. بسیاری از خانم ها این کار را می کنند و برای پزشک زنان هم این نوع مراجعه ها کاملا عادی است.

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد