مشاوره جنسی رایگان

مشکلات و مسائل جنسی خود را از طریق قسمت تماس با مامطرح نمایید

مشاوره جنسی رایگان

مشکلات و مسائل جنسی خود را از طریق قسمت تماس با مامطرح نمایید

#151

دختر ی هستم ۲۳ ساله.از کودکی مبتلا به استمنا هستم.چرا و چگونگی ابتلای خودم رو اصلن نمیدونم.اما این موضوع برام به شدت ازار دهنده است. وهیچ راهی برای رهایی از استمنا پیدا نمیکنم لطفن منو با راه حل های کاربردی راهنمایی کنید. چطور میتونم این کار رو کاملن ترک کنم؟؟ لطفن راهی جز ازدواج به من نشون بدید. با تشکر فراوان


ترک خودارضایی کار ساده ای نیست و به اراده ای قوی نیاز دارد. شما از دیدن فیلم و عکسهای تحریک کننده اجتناب کنید و خود را در موقعیت تحریک قرار ندهید. هرگاه تحریک شدید در همان مراحل اولیه سعی کنید مکان خود را تغییر داده و به جاهای شلوغ بروید تا ذهن شما از موضوعات جنسی منحرف شود.

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد