مشاوره جنسی رایگان

مشکلات و مسائل جنسی خود را از طریق قسمت تماس با مامطرح نمایید

مشاوره جنسی رایگان

مشکلات و مسائل جنسی خود را از طریق قسمت تماس با مامطرح نمایید

#155

من ۳ سال با یکی دوست بودم الان ۱ ساله که نامزدیم و تا سال دیگه ازدواج میکنیم.البته به علت اینکه از هم دوریم خیلی با هم س... نداریم(شاید ماهی یک بار). خیلی همدیگرو دوست داریم و هیچ مشکلی با هم نداریم به جز اینکه او سرد بوده و از همه بدتر خیلی خجالتی است. حتی یک بار هم مستقیم به من نگفته دلش س... می خواد. وقتی هم که من پای تلفن بهش می گم میگه بهش فکر نکن و حرفو عوض می کنه. اصلا روش نمی شه حرف بزنه
باید چی کار کنیم؟ ازتون خواهش می کنم راه حل مناسب بهم بدین چون واقعا این موضوع اذیتم میکنه.


بسیاری از دخترها بخاطر آموزشهایی در طول عمر خود دیده اند و بخاطر محیطی که در آن بزرگ شده اند خجالتی هستند و نمی توانند در مورد مسائل جنسی راحت صحبت کنند. اما پس از ازدواج لزوما این دخترها سرد نیستند و گاهی از مرد هم داغ تر هستند. سعی کنید آرام آرام در مورد این مسائل وارد بحث شوید تا عادت کند. لازم نیست از الان نگران آینده باشید.

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد