مشاوره جنسی رایگان

مشکلات و مسائل جنسی خود را از طریق قسمت تماس با مامطرح نمایید

مشاوره جنسی رایگان

مشکلات و مسائل جنسی خود را از طریق قسمت تماس با مامطرح نمایید

#156

سلام با تشکر از سایت فوق العاده خوبتون
من دختری ۲۱ ساله هستم و مجرد شریک جنسی من س.. مقعدی رو خیلی دوست داره اما من تابحال تجربه نکردم واحساس میکنم یه کم چندش آور باشه.لطفا راهنماییم کنین چیکار کنم؟من به خاطر آلودگی طبیعی مقعد به این خواسته تن ندادم .چطوری میتونم آلودگی رو برطرف کنم؟


بسیاری از آقایان به رابطه مقعدی علاقه دارند اما خانم ها معمولا در ابتدا علاقه ای به این رابطه ندارند. البته اغلب خانم ها پس از چند بار رابطه مقعدی به آن علاقمند می شوند. رابطه از پشت در ابتدای کار دردناک است که با نرم کردن آن بوسیله کرم یا ژل می توانید درد آن را کاهش دهید. در مورد آلودگی لازم نیست شما نگران باشید. شریک شما باید نگران این موضوع باشد. ضمنا بهتر است رابطه مقعدی با استفاده از کاندوم انجام شود تا آلودگی به مرد منتقل نشود، هرچند که احتمال انتقال آلودگی در خلاف جهت حرکت مایع در آلت مرد بسیار کم است.

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد