مشاوره جنسی رایگان

مشکلات و مسائل جنسی خود را از طریق قسمت تماس با مامطرح نمایید

مشاوره جنسی رایگان

مشکلات و مسائل جنسی خود را از طریق قسمت تماس با مامطرح نمایید

#158

سلام. راستش من  با پسری که باهاش دوست بودم س... داشتم(از پشت) و فقط یک بار.البته تقریبا زوری بود. خیلی پشیمونم هیچ جوری نمیتونم خودمو ببخشم. میدونم گناه بزرگی کردم.ولی یه چیز عجیب برام وجود داره: من در کمال هوشیاری اون کارو کردم و خیلی هم سریع اتفاق افتاد ولی هیچی ازش یادم نمیاد حتی قیافه اون پسرو.و از اون روز مثل یخ بی احساس شدم البته  کنترل کردن میل جنسیم همیشه برام راحت بوده. ولی الان دیگه هیچ حسی ندارم . دارم ازدواج میکنم و میترسم این وضع رو زندگیم اثر بزاره. میشه یکی بهم بگه چرا هیچی یادم نمیاد و چطوری میتونم احساسمو برگردونم؟؟؟


شما در آن لحظه بسیار تحریک شده بودید و قادر به کنترل میل جنسی خود نبوده و بخاطر تحریک زیاد، ذهن شما توانایی ضبط تمام لحظات را نداشته است. بهتر است که دیگر به آن موضوع اصلا فکر نکنید. کم کم احساس خود را بازیابید. به گذشته فکر نکنید. زندگی جدید خود را با احساس شروع کنید. به خود تلقین نکنید که احساس خود را از دست داده اید.

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد