مشاوره جنسی رایگان

مشکلات و مسائل جنسی خود را از طریق قسمت تماس با مامطرح نمایید

مشاوره جنسی رایگان

مشکلات و مسائل جنسی خود را از طریق قسمت تماس با مامطرح نمایید

#160

دختر ۲۴ ساله مجرد هستم. حدود ۳ سال پیش با پسری رابطه عاطفی و از روی لباس (س...ی) داشتم. بعد از بهم خوردن رابطه بینمان از آن زمان تا به حال دچار خودارضایی شدم. برای خود ارضایی خیلی آمادگی دارم و با دیدن کوچکترین صحنه و یا خواندن این مطالب نوک سینه هایم برجسته و شرتم کم کم خیس می شود. خیلی زود هم ارضا می شوم اما میل زیادی هر بار برای این کار دارم. اینجا دیدم بیشتر افرادی که دچار خودارضایی هستند پسرند و این مسئله خیلی باعث نگرانیم شده که دختری که دچار خودارضایی است چه مشکلی دارد و درمان و راه چاره اش چیست؟ (آن هم با این شدت. اولین هفته بعد از پریودم میلم بیشتر از همیشه است)


خودارضایی در میان پسرها بسیار رواج دارد اما دخترهای زیادی هم هستند که خودارضایی می کنند. این موضوع حتی بین زنهای متاهل هم وجود دارد. اگر در این کار افراط نکنید مشکل خاصی برای شما بوجود نخواهد آمد. دختری که دچار خودارضایی شده لزوما دارای مشکل نیست. میزان تحریک پذیری در افراد مختلف یکسان نیست. اگر قصد ترک آن را دارید باید اراده کنید و از دیدن فیلم و مطالب جنسی بپرهیزید و خود را در موقعیت تحریک قرار ندهید.

نظرات 4 + ارسال نظر
مهدی شنبه 11 اردیبهشت‌ماه سال 1389 ساعت 02:46 ب.ظ

با سلام میخواستم بگم شما از کجا میگید که خود ارضایی اگر کم باشه مشکل نداره؟ اگر از جنبه علمی بخوایین که ثابت شده که حتی یکبارش هم ضرر داره، بله اگر دفعات زیاد بشه ضررش خیلی بیشتره، پس نگین کمش مشکل و ضرری نداره، مثل کسی که بگه سیگار و مواد مخدر اگه به حد اعتیاد نرسه مشکل نداره، حالا بگید ببینم واقعا یک دفعه سیگار کشیدن و مواد مخدر یا مشروبات الکلی هیچ ضرری نداره؟ با انصاف جواب بدین.
در ثانی که ضمانت کرده که کم خودارضایی تبدیل به زیاد نمیشه؟ خود ارضایی از اون مسائلی که بدون کوچکترین مزاحمتی میتونه انجام بگیره و به مرور هم زیاد میشه
و اما ثالثا اینو بدونین گناه گناهه فرق نداره حتی یکبارش هم گناه؛ میتونی بگی دزدی اگه کم باشه اشکال نداره؟ فورا نگید این یه تاپیک علمیه و ربطی به مسائل دینی نداره که با عرض معذرت این یه حرفه چرته که خیلی جاها دیدم. ماها مسلمونیم و معتقد به دین و مذهب. وقتی دین و اسلام میگه تا قبل ازدواج هر گونه ارتباط بدنی و حتی کلامی مهیج با نامحرم حرامه یه چیز میدونه که میگه، چون میدونه عاقبتش یا زنا میشه یا مثل این خانوم طرف ولش میکنه و اونم به خود ارضایی رو میاره.
خواهرم ،بهترین کار و چاره در درجه اول توکل به خداست و کمک خواستن از اون تا کمک کنه این کار رو ترک کنی و راهش همونه که تو این سایت گفتن یعنی اینکه از دیدن صحنه ها و فیلم های مستهجن دوری کردن و دوری کردن از موقعیتهای محرک

خودارضایی برای جسم دختر ضرری ندارد و فقط در صورت افراط ممکن است پس از ازدواج احساس کند شوهرش نمی تواند خوب تحریکش کند.
در مورد پسر چون به همراه اسپرم ترکیبات دیگری هم وجود دارد که خود بدن پسر از آن استفاده می کند در صورت افراط به جسم آسیب می رسد.
در کل برای بدن فرقی نمی کند که چه کسی تحریکش کرده باشد.
من کسی را به خودارضایی تشویق نکردم که بخواهم در مورد زیاد نشدنش تضمین بدهم. چون صرف گفتن "ترک کن" باعث ترک نمی شود من کاهش دفعات و اجتناب از افراط را توصیه می کنم. ضمنا پس از کاهش دفعات توانایی ترک بیشتر می شود.
کسی که خودارضایی می کند اگر اعتقادات مذهبی داشته باشد می داند که در حال انجام یک عمل گناه است. من هم در مشاوره های قبلی ذکر کرده ام که از نظر شرعی خودارضایی حرام است و غسل جنابت واجب می شود. مطمئنا با تذکر گناه بون آن نمی توانیم باعث ترکش شویم چون شخص با علم به گناه بودنش مرتکب شده است.
من سعی می کنم افراد را با دیدگاه خودشان راهنمایی کنم و نه دیدگاه شخصی خودم. سایتهای زیادی هستند که افراد را مثل شما با تکیه بر اعتقادات مذهبی راهنمایی می کنند و همه آزادند که مشکلات خود را در آن سایتها هم مطرح کنند.
من فکر می کنم دوستانه برخورد کردن و عدم دخالت در زندگی شخصی افراد و واگذاری تشخیص خوب و بد به خودشان بهتر جواب می دهد. همچنین من از ترساندن دروغین کاربران اجتناب می کنم و سعی می کنم با آنها صادق باشم.
از شما هم بخاطر ایجاد این بحث تشکر می کنم.

سجاد یکشنبه 12 اردیبهشت‌ماه سال 1389 ساعت 12:42 ب.ظ

سلام مرسی از سایت خوبتون می خواستم بدونم مگه خود ارضایی چه فرقی با سکس داره که همه میگن سکس واسه سلامتی خوبه ولی خود ارضایی ضرر داره؟

تنها فرقشان در این است که در خودارضایی آدم از تصورات ذهنی خود استفاده می کند.

مریم یکشنبه 12 اردیبهشت‌ماه سال 1389 ساعت 08:13 ب.ظ

سلام
به خاطر جواب منطقی تون ممنونم .چون به نظر من هم بیشتر مشکلاتی که الان دامنگیر جوونای مملکتمون شده به خاطر محدودیتهای بیجاست لذا هر عملی به اندازه برای ارضا غرایز جسمانی لازمه تازه خدا اونقدر مهربونه که لازم نیست ازش بترسیم ما بنده ای هستیم که خودش خلق کرده دوسمون داره و مواظبمونه .
موفق باشید

Sammy یکشنبه 12 اردیبهشت‌ماه سال 1389 ساعت 11:46 ب.ظ

کدوم علم پزشکی گفته خودارضایی ضرر داره؟!!!!!!!!!!! خودارضایی یک عمل عادی و طبیعیه که اگر زیاده روی نشه و در حد اعتدال استفاده بشه ضرر که نداره هیچ بلکه مفید هم هست.
پیشنهاد میکنم حتما به این آدرس سری بزنید.

http://forum.iransalamat.com/showthread.php?t=20324

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد