مشاوره جنسی رایگان

مشکلات و مسائل جنسی خود را از طریق قسمت تماس با مامطرح نمایید

مشاوره جنسی رایگان

مشکلات و مسائل جنسی خود را از طریق قسمت تماس با مامطرح نمایید

#162

سلام. من 26سال دارم. شوهرم 13سال از من بزرگتر است . نزدیک سه سال است ازدواج کردیم. اما فقط دومرتبه .......
بخاط همین مسئله با شوهرم مشکل دارم. دست خودم نیست به روانشناس هم مراجعه کرده ام اما تاثیری نداشته. هیچ تمایلی ندارم که س... داشته باشم. راهنماییم کنید
ممنون


امیدوارم منظورتان فقط دو مرتبه برقراری رابطه جنسی نباشد.

شما باید خودتان اراده کنید تا بتوانید این مشکل را حل کنید. حتی اگر تمایل نداشته باشید باید خود را مجبور کنید که شوهرتان را راضی نگه دارید. هر آنچه می خواهد برایش انجام دهید و خود را وادار به برقراری رابطه کنید. حتی اگر لذت نمی برید اما نقش لذت بردن را بازی کنید و مثل سنگ نباشید. گاهی همین رل بازی کردن ها در وجود آدم نقش می بندند. اگر به فکر خود نیستید به فکر همسرتان باشید وگر نه زندگی خود را از دست خواهید داد.

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد